Kremy do rąk @barwacosmetics




Powiedzcie co zawsze nosicie w torebce/plecaku/worku?👜🎒🛍️ Czego tam nie może zabraknąć? U mnie zawsze znajdzie się całe mnóstwo niepotrzebnych śmieci ,a pośród nich krem do rąk jakaś ulubiona pomadka. Krem do rąk to u mnie podstawa i nie wyobrażam sobie dnia bez niego obok mnie. Używam kremów,które dobrze nawilżają moją skórę,a na dodatek ślicznie pachną. Fajnie kiedy kremiki mają mała gramaturę bo wtedy wiem,że bez problemu zmieści mi się on do torebki. Kremiki @barwacosmetics spełniają wszystkie moje oczekiwania i kosztują bardzo nie wiele.❤️

Komentarze

  1. Zawsze mam krem w torebce. Tych jeszcze nie miałam okazji poznać, piękną mają szatę graficzną

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zbyt często zapominam o kremowaniu rąk, a potem są bardzo wysuszone :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedzialam, że ta marka ma takie kremy w ofercie. Wydają się być bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi kremami do rąk wcześniej się nie spotkałam. Chętnie je przetestuję z ciekawości :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że ta marka ma w swojej ofercie takie kremiki. Barwę znam główne z ich serii siarkowej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że ta firma posiada tak szeroką ofertę. Jednak ja jestem wymagająca w stosunku do kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało kiedy się zdarza, że noszę ze sobą krem do rąk w torebce, ale w domu zawsze czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szaty graficzne mają te kremy :) U mnie przez cały rok bez dobrego kremu do rąk ani rusz! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne opakowania! Niestety właśnie się zorientowałam, że przez to ciągle mycie rąk po kilkadziesiąt razy dziennie okropnie mi się przesuszyły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że Barwa ma coraz ciekawsze kosmetyki. Super widzieć, jak firma sie rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  11. opakowanie tych kremów jest przepiękne, chętnie bym je przetestowała bo wyglądają pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się wielokrotnie po krem do rak, ponieważ mam bardzo sucha skórę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki krem szczególnie zimą zawsze znajduje się w mojej torebce. Uwielbiam jak ładnie pachnie i dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  14. To teraz Cię zaskoczę. U mnie znajdzie się pomadka i mgiełka do ciała i to tyle z kosmetyków. Poza tym noszę laptopa, kable i inny osprzęt sieciowy :D do tego śrubokręt, śrubki, nożyk, nożyczki i mnóstwo kolorowych karteczek bo na nich wiele rzeczy zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam problem z pielęgnacją skóry dłoni. Nie potrafię regularnie stosować kremów do rąk. Nie wiem jak się tego nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w torebce też nie może zabraknąć kremu do rąk i pomadki ochronnej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kremy w super cenie! Jak dla nas rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty