Hydrolaty @naturequeen.pl

Czy w waszej piel臋gnacji sk贸ry twarzy znajdujecie czas i miejsce dla hydrolat贸w?馃拫 A mo偶e zamiast toniku do twarzy u偶ywacie hydrolotu,kt贸re doskonale wykorzystuj膮 swoj膮 rol臋.Produkty tego typu 艣wietnie nawil偶aj膮, potrafi膮 ukoi膰 podra偶nion膮 cer臋, a do tego od偶ywiaj膮 kom贸rki sk贸ry.Wykazuj膮 w艂a艣ciwo艣ci przeciwzapalne, od偶ywcze, 艂agodz膮ce 艣wi膮d i zmniejszaj膮ce nadmiern膮 produkcj臋 sebum. Hydrolaty zwykle nie wywo艂uj膮 podra偶nie艅 i bardzo cz臋sto bywaj膮 alternatyw膮 dla os贸b cierpi膮cych na alergie. Pami臋tajcie,偶e mo偶na je dodawa膰 do krem贸w lub maseczek.
Chcia艂am pokr贸tce przedstawi膰 3 znane i lubiane przeze mnie hydrolaty @naturequeen.pl
Wszystkie posiadaj膮 praktyczn膮 buteleczce wyposa偶onej w atomizer, kt贸ry pozwala na bezproblemow膮, szybk膮 i higieniczn膮 aplikacj臋. 

馃尶Hydrolat z Oczaru Wirginijskiego posiada najmocniejsze dzia艂anie antyoksydacyjne
dzia艂a antybakteryjnie i 艂agodz膮co
przyspiesza gojenie i regeneracj臋 podra偶nionej sk贸ry
pomaga pozby膰 si臋 zask贸rnik贸w
doskona艂y do piel臋gnacji cery naczynkowej i wra偶liwej



馃尶Hydrolat z Aloesu
nawil偶a i daje ukojenie
dzia艂a 艂agodz膮co i regeneruj膮co
wspomaga leczenie 艂upie偶u i wzmacnia cebulki w艂os贸w
przywraca odpowiednie pH sk贸ry
poprawia ukrwienie tkanek i dzia艂a detoksykacyjnie







馃尶Hydrolat z Og贸rka
idealny dla cery t艂ustej, mieszanej i tr膮dzikowej
taki sam odczyn pH jak nasza sk贸ra
dzia艂a 艂agodz膮co i zmi臋kczaj膮co
nawil偶a i dog艂臋bnie od偶ywia
nadaje 艣wie偶o艣膰 i elastyczno艣膰.



Olej z awokado i olejek z nasion dzikiej r贸偶y u偶ywam wraz z glinkami. Wykonuje z nich maseczk臋 na twarz. Oba oleje regeneruj膮 moj膮 sk贸r臋 i pozostawiaj膮 j膮 w lepszej kondycji.


馃挌Nature Queen Olej z Nasion Dzikiej R贸偶y 
Olej bogaty w witamin臋 A w postaci karoten贸w oraz trans-retinolu.
Produkt 艣wietnie sprawdzi si臋 w piel臋gnacji suchej, 艂uszcz膮cej si臋 i dojrza艂ej.
Olejek r贸偶any spowalnia procesy starzenia si臋 sk贸ry, dzia艂a przeciwzmarszczkowo.
Regularne stosowanie olejku poprawia koloryt cery, regeneruje i redukuje blizny.
馃挌Nature Queen Olej Awokado 
Olej bogaty w witaminy, nienasycone kwasy t艂uszczowe, aminokwasy i proteiny.
Produkt sprawdzi si臋 w piel臋gnacji sk贸ry wra偶liwej, dojrza艂ej, starzej膮cej si臋, z problemami.
Olejek dzia艂a przeciwzmarszczkowo, wyg艂adza sk贸r臋, intensywnie i d艂ugotrwale nawil偶a. 
Awokado wzmacnia cebulki w艂osowe, zapobiega wypadaniu w艂os贸w. Regeneruje sk贸r臋 i paznokcie.
Olejek mo偶e by膰 stosowany jako dodatek do krem贸w, maseczek lub peeling贸w.


Kt贸ry hydrolat wybierzesz dla siebie,a kt贸ry dla twojej przyjaci贸艂ki albo mamy?






www.instagram.com/kakmag Zapraszam do 艣ledzenia mojego profilu 馃挆馃挘







Komentarze

  1. Z ch臋ci膮 przetestowa艂abym hydrolat z aloesu! Aloes bardzo fajnie piel臋gnuje moj膮 cer臋 :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Lubi臋 hydrolaty w piel臋gnacji, z tej marki jednak jeszcze nie mia艂am. :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Og贸lnie, to do niedawna nie u偶ywa艂am ani toniku ani w艂a艣nie innych kosmetyk贸w. Teraz u偶ywam toniku :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo fajne s膮 te hydrolaty. I na dodatek w bardzo fajnej cenie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mam t臋 hydrolaty. Najbardziej polubi艂am aloesowy, nawet u偶ywam go do zamoczenia g膮beczki do makija偶u

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ostatnio bardzo du偶o o nich czyta艂am i czuj臋 si臋 nimi zaciekawiona. Z pewno艣ci膮 pojawi膮 si臋 w mojej kosmetyczce, szczeg贸lnie ten og贸rkowy :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja za hydrolatami nie przepada艂am nigdy i do tej pory mnie nie przekonuj膮. Chyba mi si臋 ju偶 to nie zmieni ;p

    OdpowiedzUsu艅
  8. Lubi臋 t膮 mark臋 ale nigdy nie u偶ywa艂am hydrolat贸w :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Mia艂am hydrolat z oczaru. Teraz mnie kusi do spr贸bowania ten og贸rkowy.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Uwielbiam hydrolaty. Lubi臋 przemywa膰 nimi twarz czy dodawa膰 do maseczek z glinki jak je mieszam.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Og贸rek jest najlepszy. Pi臋knie pachnie i cudownie nawil偶a sk贸r臋. Polecam wszystkim serdecznie te hydrolaty.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ch臋tnie wypr贸bowa艂abym olej z nasion dzikiej r贸偶y. Ciekawa jestem, czy pi臋knie pachnie.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Firma jest mi bardzo dobrze znana ale tych kosmetyk贸w jeszcze nie mialam okazji testowa膰

    OdpowiedzUsu艅
  14. Te hydrolaty kusz膮 mnie od dawna, ale na pocz膮tku musz臋 wyko艅czy膰 te co mam :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Hydrolaty bardzo lubi臋 stosowa膰 w swojej piel臋gnacji sk贸ry. Aloesowy najbardziej przypad艂 mi do gustu, cho膰 inne s膮 r贸wnie fajne.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Wiele s艂ysza艂am o tych hydrolatach i nawet mam jeden w 艂azience. Dzia艂aj膮 艣wietnie. Bez nich nie wyobra偶am sobie codziennej piel臋gnacji.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Super blog! Mo偶na tutaj znale藕膰 wiele ciekawych produkt贸w. Pozdrawiamy ciep艂o!

    OdpowiedzUsu艅
  18. Ja bardziej jestem za tonikami, ale ten z aloesu ch臋tnie przetestowa艂abym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  19. Jeszcze nigdy nie stosowa艂am u siebie hydrolatu :) Ale je艣li mia艂abym zaryzykowa膰 to na pewno wybra艂abym ten z aloesem :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Niestety nie u偶ywa艂am jeszcze hydrolog贸w, zastanawiam si臋 czy du偶o lepsze od zwyk艂ych tonik贸w 馃

    OdpowiedzUsu艅
  21. Osobi艣cie niedawno polubi艂am si臋 z takimi kosmetykami. Uwielbiam hydrolat z aloesu rewelacyjnie dzie艂a na moj膮 cer臋

    OdpowiedzUsu艅
  22. Uwielbiam kosmetyki tej firmy,m a hydrolaty maj膮 po prostu rewelacyjne. Mam jeden z nich i 偶aden inny nie jest w stanie go zast膮pi膰.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty