Francuskie kosmetyki do pielęgnacji włosów.


Włosy to bardzo istotny element kobiecości.✂️💇A ty jak dbasz o swoje włosy?
Wiele mówią nie tylko o preferencjach stylistycznych, ale także o kobiecej osobowości i charakterze.
Oczywiście przyjęło się, że synonimem kobiecości są długie włosy. Często posiadaczki długich włosów to osoby o delikatnej, ciepłej czasem nieśmiałej naturze. Ich wybór może być podyktowany zbyt dużym lękiem przed zmianą lub jest wymuszany przez otoczenie, partnerów. Naturalnie są również osoby które doskonale wiedzą czego chcą i bardzo świadomie decydują się na długie włosy. Często taki wybór podyktowany jest też, doskonałą jakością włosów, wzrostem i budową ciała, ponieważ długie włosy dobrze komponują się z sylwetkami smukłymi lub wysokimi, w innym wypadku mogą zaburzać proporcje i ‘przytłaczać’ sylwetkę. Myślę,że każda z Nas się z tym zgodzi. Parę miesięcy temu postanowiłam zapuszczać włosy wraz ze swoją córką,abyśmy oddały potrzebującym kobieta po chemioterapi. Jest to kolejne moje postanowienie noworoczne. Od dłuższego czasu staram się dbać o swoje włosy i ich kondycje. Uwielbiam kosmetyki francuskie. Kto zna słynną i uwielbiana przeze mnie firmę L’OCCITANEenProvence ten zakocha się i w tych kosmetykach. 99% spośród nich jest naturalna i pochodzi z gospodarstw ekologicznych. *Spray do pielęgnacji włosów * Szampon dodający blasku i objętości * Szampon nawilżający .Dzisiaj zagłębimy się w Spray do pielęgnacji włosów,który przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów.Jest to produkt organiczny. Ma za zadanie nawilżyć, odbudować, odżywić i wygładzić włosy. Oparty jest na bazie olejku kokosowego oraz awokado. Produkt nie wymaga spłukiwania. Zapewnienia producenta zgadzają się w 100%. Zapraszam na zakupy @topestetic @makeup.pl @empikcom
Szampon nawilżający do włosów suchych,szorstkich,pozbawionych blasku i łamliwych. Szampon ma cudowny cytrusowo – różany zapach i doskonale odżywia włosy wymagające specjalnej kuracji wzmacniającej. Bazę preparatu stanowią bogate w witaminy (A, C, E) hydrolaty z melisy, róży damaceńskiej oraz kwiatu gorzkiej pomarańczy. Preparat zawiera też proteiny słodkiego migdału, które w naturalny sposób uzupełniają ubytki w strukturze keratynowej włosa i sprawiają, że staje się gładki, błyszczący i odzyskuje zdrowy wygląd. Szampon nie obciąża włosów, sprawia, że ładnie się układają i nie elektryzują. Włosy są oczyszczone ,świeże i pachnące. Skóra głowy się mniej przetłuszcza ,mimo noszenia codziennie czapki na głowie. Możemy go śmiało stosować według naszych potrzeb.

Kto poszukuje szamponu dodającego blasku i objętości to właśnie go znalazł. Przeznaczony jest do włosów suchych,cienkich i pozbawionych blasku. Skutecznie nawilża włosy, zwiększa ich objętość i nadaje im połysk, dzięki zawartości składników naturalnych takich jak: miód, aloes, gliceryna, cukier. Pomaga odbudować strukturę włosa i tworzy na powierzchni ochronny film. Koi i odświeża skórę głowy, pobudza wzrost włosów i jednocześnie dostarcza im cennych składników odżywczych. Szampon delikatnie się pieni, pozostawiając subtelny miodowy zapach. Stosuje go zamiennie z szamponem z tej samej firmy-szampon nawilżający o którym napisałam powyżej.


Jak dbacie o swoje włosy? 👄👄👄👄👄

Zapraszam również do śledzenia mojego profilu : https://www.instagram.com/kakmag/

Komentarze

  1. Myślę, że te kosmetyki mogły by się u mnie sprawdzić. Ja rzadko myję głowę, ponieważ włosy się nie przetłuszczają i długo wyglądają świeżo. Dwa razy w miesiącu je olejuję, a tak to używam szamponu odżywki i maski. Jakoś szczególnie chyba o nie nie dbam, czas to zmienić - właśnie sobie z tego zdałam sprawę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze ? Ja używam tylko dobrego szamponu, jednak nigdy przesadnie nie używałam odżywek, masek czy innych specyfików. Mój fryzjer jest w szoku że nie mam zniszczonych włosów i w miesiącu naprawdę dużo mi odrastają. Jednak ja nie używam ani suszarki ani prostownicy bo tego nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe postanowienie! Moje włosy nie są niestety w wystarczająco dobrym stanie, aby nadawały się na oddanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te kosmetyki u Ciebie na instagramie i już wtedy bardzo mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają tak bardzo zachęcająco, że gdybym ujrzała je na pulce w drogerii to by znalazły się w koszyku jako pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami. Opakowanie zachecaja do wypróbowania. Ja mam bardzo pusząc się włosy dlatego wybieram kosmetyki które je wygładzą i nawilżą

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych kosmetyków nie znam. Sama używam polecanych przez fryzjerkę. Szampon, odżywka, maska, olejek do końcówek. Moje włosy to puszące się siano i są podatne tak bardzo, że wystarczy powiew wiatru by z fryzury zrobiła się kupka siana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszą przepięknie pachnieć. Mam nadzieję, że moim nieco zniszczonym włosom dodałyby blasku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam te produkty, nie polubiłam się zbyt z nimi, są dobre ale ja oczekuje czegoś więcej od takich produktów, a i moje włosy są wymagajace

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze tych kosmetyków nadal szukam czegoś odpowiedniego dla moich zniszczonych włosów .

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi produktami pierwszy raz się spotykam, ale chętnie bym przetestowała :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty