NOWE PRODUKTY OD MARION

Jaki macie typ włosy? Problematyczne,suche,grube? Napiszcie jestem ciekawa. Ja mam normalne,a na końcach suche ,grube z tendencja do wypadania.Kto męczy się z problemem wypadających włosów ten siada i czyta. Marion wprowadził na rynek serię produktów na słabe i wypadające włosów z rokietnikiem!Seria produktów liczy maskę do włosów,która zawiera olej z owoców rokietnika, który zapobiega wypadaniu włosów oraz biotynę, która jest niezbędna do prawidłowego wzrostu włosów. Maska zawiera również nawilżający olej ze słodkich migdałów. Aplikacja na włosy jest bardzo prosta. Włosy się nie plączą w czasie rozczesywania i są miękkie w dotyku.Wcierka do skóry głowy, zawiera soki z rokietnika i brzozy, które wzmacniają włosy oraz wspomagając ich porost oraz biotynę, odpowiedzialną za regenerację włosów. Zabieg olejowania na ciepło pomaga wzmocnić strukturę włosów, ułatwia rozczesywanie oraz sprawia, że włosy stają się miękkie i nawilżone. Formuła zawiera 5 naturalnych olejów: z owoców rokietnika, ze słodkich migdałów, olej ryżowy, olej z opuncji figowej oraz emolient z ostropestu. UWAGA! Produkty nie są testowane na zwierzętach. Maska oraz wcierkę stosuje co drugi dzień,lecz na tym etapie ciężko mi stwierdzić czy faktycznie mniej włosów mi wypada. Jedno co mogę stwierdzić to jak wcześniej pisałam ,że włosy są miękkie w dotyku i nie plączą się w czasie ich rozczesywania. Zapach mi odpowiada. Zabieg olejowania był bardzo żmudny. Ciężko produkt się zmywało,a włosy po nim były owszem gładkie,ale czułam się w nich jak zmokła kura.
@marionkosmetyki to nie tylko kosmetyki do włosów,ale UWAGA maseczki peel-off.
Wybrałam cztery maseczki: 🧶różowa- zwężająca pory: ekstrakt z różowego pomelo delikatnie złuszcza i odświeża skórę, zapewniając idealnie promienną cerę, ✨żółta- nawilżająca: ekstrakt z jagód acai o właściwościach przeciwutleniających pomaga odzyskać równowagę i zapewnia młodzieńczą, rozświetloną cerę, ☂️fioletowa- antyoksydacyjna: ekstrakt z kaktusa i zielonego kawioru zwiększą poziom nawilżenia skóry wspomagając efekt zdrowej i promiennej cery, ☘️miętowa-rozświetlająca: ekstrakt z niebieskiej agawy nawilża i przywraca promienny blask Twojej cerze.

Maseczki przeznaczone są dla każdego rodzaju skóry. Łatwo aplikuje się na twarz oraz ściągniecie maski nie sprawia większych problemów. Zapach przyjemny. Szybko zastygają. Twarz jest miła w dotyku,odświeżona i zrelaksowana.
Którą maseczkę wybierasz dla siebie?


#ambasadorkakosmetyczna #olejzrokitnika #rokitnik #rossmannpolska #marionpolska #marionkosmetyki #marion #testujepoznaje @ambasadorka_kosmetyczna 

Komentarze

  1. Za maseczkami peel-off nie przepadam, ale produkty do włosów chętnie bym wypróbowała. Najpierw jednak muszę wykończyć zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maski peell-off, bardzo ciekawie prezentują się te kosmetyki. Zglaszałam się ale niestey się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za maseczkami peel off za bardzo nie przepadam , co do wypadania włosó to już pozbyłam się tego problemu

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki chętnie bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam jakiś problem ze wszystkimi maseczkami peel off, ale te chetnie bym przetestowala, bo zapowiadają się ciekawie. Włosy akurat przestały mi wypadać, bo w końcu znalazłam przyczynę. Jednak cała marka Marion bardzo mnie ostatnio zadziwia i z chęcią po coś sięgne przy następnych zakupach. P. S. Bardzo ładne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kurację do olejowania na ciepło z Marion. Jeszcze jej nie używałam, czeka na swoją kolej. Maseczek peell-off ostatnio nie używam, podrażniają moja cere.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że Marion ma takie fajne maseczki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam włosy kręcone, czyli z natury suche, porowate, a co za tym idzie nawilżanie, to dla nich chleb powszedni. Seria kosmetyków mnie skusiła, szczególnie tym, że nie jest testowana na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno coś wypróbuję, lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy są nawet grube z tym że się szybko przetłuszczają. Fajne produkty, warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw do włosów jest bardzo ciekawy. Ostatnio moim włosom nie odpowiadają żadne kosmetyki może te będą odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te maseczki wyglądają naprawdę interesująco. Może się na którąś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie działa rewelacyjnie jeden szampon i zmian go nie wchodzi w grę 😊 Niestety ma je dość grube włosy nie lubią zmian. Natomiast maseczki to jest coś co uwielbiam 😃 Dziękuję za polecenie nowych maseczek 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabieg olejowania na ciepło mnie zaciekawił, lubię taki sposób pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  16. Te maseczki wyglądają naprawdę ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty