Kneipp na jesień.

Czy w waszej pielęgnacji znajdujecie miejsce dla olejków? Ja przyznam,że dopiero od niedawna zaczęłam włączać do stałej pielęgnacji olejki. Okres jesienno-zimowy dla mojej skóry jest wyjątkowo zły. Skóra jest szara,sucha i zniszczona. Z pomocą w tej pielęgnacji skorzystałam dzięki marce @kneipp_polska. Bio-olejek do ciała i twarzy z olejkiem grejpfrutów,który pobudza przemianę materii w skórze i wspomaga tym samym jej naturalną regenerację i odnowę. Olejek z krokosza barwierskiego i oliwa z oliwek z upraw ekologicznych, bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe, chronią skórę przed utratą nawilżenia oraz dostarczają jej esencjonalnych substancji odżywczych, co czyni ją bardzo gładką. Ponadto dzięki swojej unikalnej formule olejek jest lekki, idealnie się wchłania i co ważne nie pozostawia śladów na ubraniu. Podoba mi się,że produkt jest wegański,naturalny,nie zawiera substancji konserwujących,barwników,olejów mineralnych, silikonowych i parafinowych. Ważne,że jest to kolejny produkt nie testowany na zwierzętach . Ostatnio bardzo zwracam na to uwagę kupując kosmetyki. 100 ml opakowanie olejku stosuje na co dzień w domu,a małą buteleczkę 20ml zabieram ze sobą w najbliższą podróż do Krakowa.

Komentarze

  1. Ostatnio na rynku pojawia się coraz więcej weganskich produktów i bardzo mi się to podoba. O tej marce już wiele słyszałam, ale nie miałam okazji nic posiadać w swojej kosmetyczce, ale czuję, że muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nie miałam przekonania, teraz coraz częściej sięgam po olejki. Tą markę kojarzę tylko z półek sklepowych i blogów, więc chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś olejek do kapieli tej firmy... jak to pięknie pachniało 🤩, aż w koncu tesciowa mi podkradła

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię olejki do ciała. Z tej firmy miałam olejek Piękne Ciało był genialny, lubiłam go zarówno za działanie jak i za zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej marki miałam kryształki do kąpieli, był to bardzo miły umilacz czasu w wannie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak używam olejki tym bardziej że mam sucha cerę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro jest taki dobry, moze warto się w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie icj kosmetyki zwlaszcza olejki właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś jesienią i zimą nei sięgam po olejki do ciała, zbyt długo się wchłaniają

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze nigdy nic z niej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety w mojej pielęgnacji zapominam o użyciu olejków...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja olejków jeszcze nie stosowałam ale ostatnio tyle o nich czytam na blogach ze chyba w końcu musze je zacząć testować ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Kneipp miałam kiedyś olejek do ciała i bardzo go sobie chwaliłam :) Fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się z tymi produktami, ale chętnie bym przetestowała z ciekawości.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię olejki ale tych jeszcze nie znam. Moja skóra w zimę też cierpi z powodu suchości, szarości... mogę się cała wysmarować po wieczornej kąpieli a rano nie ma po tym śladu :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty