Helopore Perfect Wine Sparkling Peeling Pad-Elizavecca



Kto z was kocha koreańską pielęgnację? I za co ? 
Ja uwielbiam koreańska pielęgnacje za ich wspaniałe działanie. Czuję że moja skóra w końcu zaczęła być piękna . Zdrowo wygląda i czuje się dzięki niej młodsza. Od roku stosuje kosmetyki koreańskie i można mi przyznać ,ze wyglądam na mniej lat niż mam. PS: Za rok kończę 30lat. Wyglądam na tyle ? :P

I am provided with products from Elizaveca and write reviews. Helopore Perfect Wine Sparkling Peeling Pad waciki peelingujące do skóry twarzy przeznaczone są do każdego rodzaju skóry. Waciki zawierają ekstrakt z wina. Przy regularnym stosowaniu wacików zauważalny jest efekt złuszczania, rozjaśnienia skóry. 
Zastanawiasz się jak używać wacików? Wsadź palec w przerwę oddzielającą gładką strukturę z wypukłą. Wypukłą stroną oczyszczamy twarz z nadmiaru serum i zatkanych porów. Gładką stroną przecieramy całą twarz ,aby zebrać nadmiar brudu który nam się zebrał w czasie złuszczania naskórka. Dodatkowo nawilżamy przez cały ten czas naszą twarz. Efekt jest zadowalający. Czuje ,że moje pory zostały odetkane ,a twarz wyraźnie nawilżona.






Komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam takie waciki peelingujace. Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdzily

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ja przyznam się szczerze że jeszcze nie poznałam koreańskiej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmam takich płatków. Wiem że koreańskiw kosmetyku są bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tych płatków. Wyglądają na dobre. Będę musiała bardziej zainteresować się koreańskimi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również po raz pierwszy słyszę o tych płatkach.
    Warto dowiedzieć się czegoś interesującego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ich bardzo ciekawa! Nie słyszałam o nich wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ta firma ma świetne produkty. Też chcę coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale trzeba przyznać, że kosmetyk wygląda przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widze taką metode pielegnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcie ! a te świnkowe rysunki są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. To coś dla mnie. Właśnie szukam czegoś co pomoże mi z moimi zanieczyszczonymi porami. Muszę koniecznie sprawdzić jak się spisze u mnie. Lecę szukac. Ps. te kosmetyki mają ekstra szatę graficzną :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty