Produkty dla skóry wrażliwej. Rage Cavailles









Uwaga!! Dla osób ,które mają wrażliwą skórę to te kosmetyki są dla was 🤗
Produkty są hipoalergiczne i zawierają bogate składniki. Kosmetyki nie zawierają parabenow,fenoksyetanolu itp,więc są dla nas bezpieczne. 
Przy wyborze kosmetyków kierowałam się czego będę potrzebować wyjeżdżając za granicę. W podróż ze mną udadzą się następujące kosmetyki : 🌹Krem pod prysznic masło migdałowe i róża 🌹 Satynowy olejek do kąpieli i pod prysznic
🌹 Dezodorant Absorb+48h 🌹Delikatny płyn do higieny intymnej
Przed wyjazdem stosowałam już te kosmetyki,aby mieć pewność że faktycznie są bezpieczne. Są 🤗. Osobiście najbardziej polubiłam satynowy olejek,który doskonale chroni i nawilża moją skórę. Idealnie sprawdził się po depilacji nóg 🥰. ________________
Macie kosmetyki,które zawsze muszą być z wami pod czas wyjazdów ? 🌼

Komentarze

  1. Będę musiała kiedyś spróbować, bardzonie ciekawi satynowy olejek pod prysznic. Nigdy nie używałam w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię tę markę, bo ich olejek do mycia jako jedyny mi nie wysusza skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te kosmetyki ale do testów ich nie chcą dać haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory jeszcze nie miałam okazji by sięgnąć po te kosmetyki, ale wszystko przede mną. Ostatnio staram się zużywać pozaczynane kosmetyki, by bezkarnie móc sięgnąć po jakieś nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam produkty tej marki i byłam z nich zadowolona, fajnie się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! Bardzo lubię wszystkie kosmetyki z tej marki. Żele i olejki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty