BingoSpa-kosmetyki z duszą

Magicznie pachnącą przesyłkę od @bingospapolska w której znalazłam : 🌷Kolagen po opalaniu słońce-solarium z witaminą E, jedwabiem aloesem i Noni BingoSpa
🌷Masło kakaowe do szybkiego opalania BINGOSPA
🌷Keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną i L-cysteiną BingoSpa
🌷Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi 100g + 20g GRATIS BingoSpa
🌷Sól do kąpieli z mikroelementami "Tropical Fruits" BingoSpa
🌷Szampon bez SLES/SLS z kolagenem BingoSpa



Keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną i L-cysteiną BingoSpa
Po użyciu szamponu bez SLES/SLS z bingospa nałożyłam na swoje włosy maskę keratynową , która w swoim skladzie zawiera spirulinę i l-cysteinę. Spirulina - regeneruje włókna włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu końcówek, dodaje im objętości i sprężystości, hamuje wypadanie włosów.L-cysteina, działa regenerująco, uczestniczy w procesach odżywiania i odnowy komórek włosa: wzmacnia je, przywraca im połysk i zdrowy wygląd. Włosy są sprężyste a zarazem proste i nie reagują na zmienna pogodę jaka obecnie panuje za oknem. Zabieg należy powtarzać codziennie przez 5 dni, następnie profilaktycznie 1-2 razy w tygodniu. Szampon bez SLES/SLS z ceramidami i kolagenem BINGOSPA 
Jestem jedną z osób które maja wrażliwa skore głowy i problemy z wypadaniem włosów. Nigdy nie stosowałam szamponów bez SLS i SLES . Włosy po zastosowaniu tego szamponu są nawilżone ,elastyczne ,sprężyste i miękkie w dotyku. Nie mam problemy tez z rozczesaniem swoich włosów . Głowę nim myje codziennie . Pojemność opakowania jest idealna dla osób chcących przetestować produkt czy tez często gdzieś wyjeżdżają. Zastanawia mnie tylko dlaczego połowy produktu nie ma w butelce ? Myślałam ze produkt w 100ml butelce ma właśnie taka pojemność? A może przez brak dodatkowego zabezpieczenia coś się z resztą produktu stało ?





Kolagen po opalaniu słońce-solarium z witaminą E, jedwabiem aloesem i Noni BingoSpa
Nie podoba mi się,że produkt nie ma dodatkowego zabezpieczenia i nie mam pewności,że ktoś przy nim nie majstrował. Pomijając ten fakt , produkt był ze mną na solarium , gdzie sprawdziłam jego działania po kąpieli słonecznej . Skóra była dobrze nawilżona i schłodzona przez olejek miętowy. Produkt zawiera kojący aloes , który doskonale wpływa na rożnego rodzaje poparzenia/oparzenia słońcem nawet tym sztucznym. Na pewno balsam pojedzie ze mną na tegoroczne wakacje. 
Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi 120g BingoSpa
Kolejnym produktem przeze mnie przetestowanym jest jeden z lepszych peelingów a zarazem jedynym który jest błotny. Należy pamiętaj ze przed każdym wyjściem na dwór trzeba nałożyć krem z flitem UV szczególnie po zabiegach z użyciem kwasów ,aby nie powstały przebarwienia. Sam peeling jest drobnoziarnisty i zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek moreli, mielonych łupin orzechów włoskich i słodkich migdałów oraz 5% kwasy owocowe. Błoto z morza martwego powoduje istotne zwężenie porów skóry, szczególnie jest to zauważalne czy cerze tłustej i mieszanej. Ja mam cerę mieszaną. Natomiast kwasy owocowe zawarte w peelingu złuszczają martwy naskórek , który u mnie głownie gromadzi się w okolicach płatków nosa. Po zakończanym zabiegu zauważalna jest poprawa kondycji skóry , mimo, że lekko się czerwieni ( u mnie to naturalne , bo mam dosyć delikatna skórę). Cera jest gładka i oczyszczona.




Masło kakaowe do szybkiego opalania BINGOSPA
Masło zawiera olejek migdałowy,masło Shea, oliwą z oliwek i D-panthenolem, które przygotuje Twoją skórę na spotkanie ze słońcem. Masło kakaowe jest biozgodne ze skórą, co oznacza, że jest w pełni tolerowane i nie powoduje uczuleń oraz sprzyja powstaniu doskonałej i trwałej opalenizny. Kocham masło kakaowe bo moja skóra przez cały czas opalania jest nawilżona , a kolor jest intensywny i pięknie złocisty. Naturalne antyoksydanty chronią przed działaniem wolnych rodników.



Sól do kąpieli z mikroelementami "Tropical Fruits" BingoSpa
Dla osób które cenią sobie cisze spokój i relaks to ta sol do kąpieli jest dla nich. 
Ładny zapach, który powoduje powrót do lata . Sól szybko się rozpuszcza. Produkt zawiera mikro – i makroelementów w czystej postaci, które są dobrze przyswajalne przez skórę, wzmacniają i ujędrniają.



Zapraszam również na moje instagrama : https://www.instagram.com/kakmag/


Komentarze

  1. Świetny zestaw, ta sól musi pięknie pachnieć. Mam żel pod prysznic tej firmy ale jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki nie miałam kosmetyków BingoSpa ale kiedyś lubiłam po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bingospa ma ciekawe produkty niestety nie wszystkie przypadły mi do gustu jednak cieszę się że Tobie pasują ::)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię z tej firmy sole do kąpieli. teraz się zaopatrzyłam aż w 3 opakowania, ale mam coś pecha do produktów do twarzy. nosz..wszystko mnie uczula od nich :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki BingoSpa ale dawno nic nie miałam. Znam tą sól do kąpieli pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty