Zdrowotny zielony koktajl z użyciem zielonego jęczmienia.


Wakacje zbliżają się wielkimi krokami i co zrobić kiedy figura jeszcze jest w stanie letargu ? Najlepiej zacząć od razu ,ale małymi kroczkami. Ja co roku w podobnym czasie zabieram się za swój organizm i swoje lepsze samopoczucie.Zazwyczaj pierwszym etapem , który stosuje od lat jest picie zielonych koktajli na drugie śniadanie . Właśnie dzisiaj przygotowałam jeden z nich. Należy pamiętać, że najzdrowsze są zielone warzywa i owoce, a to dlaczego? Bo są niskokaloryczne, zawierają dużą dawkę żelaza,magnezu i witaminy C.Jako dopełnienie zdrowotnego koktajlu dodaje sproszkowany bądź w całości jęczmień zielony i miksuje wszystko razem ze sobą.

Staram się zwracać szczególna uwagę na produkty Bio i posiadające certyfikaty suplementy diety. Od jakiegoś czasu zaopatruję się w jednym z prestiżowym sklepów internetowych. (https://aliness.pl/), gdzie zakupiłam m.in zielony jęczmień https://aliness.pl/pl/p/Naturalny-Mlody-Jeczmien-1800-120-tabletek/57. Stosując go codziennie w rożnych formach , czuje się bezpiecznie ze pochodzi od zaufanego źródła.

Przepis na koktajl :

Szpinak, jabłko, banan, zielony jęczmień,kiwi
  • 2 duże garście szpinaku
  • średniej wielkości jabłko 
  • 1 duży banan
  • Łyżka zielonego sproszkowanego jęczmienia
  • 1 kiwi
  • 150 ml wody

Komentarze

  1. Mmm z miłą chęcią napilabym się tego koktajlu. Też stosuje jęczmień .

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ci powiedzieć,że zielony jęczmień pozwolił mi szybciej wrócić do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w koktajlu smak młodego jęczmienia jest znośny, bo sam jego zapach mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuje jęczmień bardzo często, ostatnio miałam w proszku. Bardzo fajnie oczyszcza, 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji spożywać jęczmienia, ale wiele czytałam o jego właściwościach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty