Szampony przeciwłupieżowe Healing- Catzy

http://www.catzy.pl/
Szampony przeciwłupieżowe Healing to skuteczna terapia dla osób zmagających się z łupieżem i z jego szybkim  powrotem. Zawiera 1% pirytionamu cynku oraz substancje o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybicznym. Szampon ziołowy jest przeznaczony dla włosów , które silnie się przetłuszczają,a oryginalny szampon(czerwona nakrętka) dla każdego rodzaju włosów. Oba produkty skutecznie pomogły mi w  pozbyć się łupieżu na dłuższy czas. Konsystencja oraz zapach bardzo mi odpowiadają. Włosy są oczyszczone i nie plączą się w trakcie ich rozczesywania. Włosy są znacznie dłużej świeże po użyciu tych szamponów.

Komentarze

  1. Całe szczęście nie mam problemów z łupieżem..Uff..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te szampony i tak samo sie u mnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz w życiu miałam łupież i pomogły mi saszetki nizoralu . Całe szczęście łupież już nie wrócił. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty