Przyjrzyjmy się bliżej marce Holika- Holika

Znacie sklep internetowy https://www.gobli.pl/ nie? Ja do niedawna również go nie znałam. Szukałam kosmetyków w niższych cenach niż w sklepach stacjonarnych i znalazłam. Jest to hurtownia fryzjersko-kosmetyczna , która od wielu lat zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości produktów do pielęgnacji włosów i ciała. Sklep cechuje się wysoką jakość i niskimi cenami W swoim asortymencie posiadają produkty do codziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, w tym także do włosów z problemami, produkty do koloryzacji, do keratynowego prostowania, kosmetyki dla panów, a także akcesoria fryzjerskie. W ostatnim czasie w sklepie pojawiły się również kultowe kosmetyki do makijażu takich marek, jak: Makeup Revolution, Catrice, Kryolan, Ecocera, Max Factor, Burjois, Dermacol, Holika Holika i innych. 
I właśnie jedna z wymienionych marek ,Holika-Holika zajmę się dzisiaj. 
W moim zestawie znalazłam :
Wielofunkcyjny żel aloesowy
Maska ze śluzem ślimaka
Skarpetki złuszczające.





Na pierwszy plan idzie słynny już wielofunkcyjny żel aloesowy. Dlaczego jest nazwany wielofunkcyjnym? Dlatego,że ma wiele zastosowań m.in. chroni skórę przed odwodnieniem , łagodzi podrażnienia po opalaniu,depilacji . Stosować go można również jako serum do włosów i jako serum na sucha skore piet,kolan,łokci oraz jako serum do pielęgnacji paznokci.
Osobiście bardzo chciałam go już dawno temu przetestować,ale dopiero teraz miałam okazje przyjrzeć mu się bliżej. Uwielbiam jego gęstą , chłodną żelową konsystencję ,a zapach raczej bardziej ogórkowy niż aloesowy. Stosuje go z miłą chęcią na podrażnienia, które występują po mechanicznej depilacji nóg. Zdecydowanie łagodzi i idealnie nawilża moja skórę,która jest zaczerwieniona. Fajnym rozwiązaniem jest też zastosowanie go na wilgotne włosy ,aby były one gładkie i lśniące.
Samo opakowanie jest przepiękne ! Prezentuje liść aloesu . Butelka jest wykonana z wysokiej jakości grubego plastiku który chroni zawartość, a silikonowy dozownik pozwala wydostać się odpowiedniej ilości żelu na dłoń.
Produkt występuje w 250 ml i 55 ml pojemności.
Skład :
Aloe Barbadensis Leaf Juice , Nelumbium Speciosum Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Zea Mays (Corn) Leaf Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Triethanolamine, Fragrance, Phenoxyethanol





Kolejny produktem tej marki jest  Black Snail Repair Hydro-Gel (maska ze śluzem ślimaka)wybrałam tą maseczkę bo po kuracji antybiotykiem zauważyłam gorszy stan mojej cery. Maseczka ma za zadanie przyspieszenie gojenia ran i uszkodzeń skory w moim przypadku są to blizny po trądziku. W składzie maski znajdziemy naturalny kolagen,elastynę,allantoinę , które działają naprawczo, ujędrniająco i przeciwzmarszczkowo. Maseczka polecana jest dla każdego typu skóry . Produkt to nasączona nawilżającym żelem w postaci płachty na twarz -maseczka.Bez wątpienia maseczka jest dobrze skrojona na moja twarz, dobrze przylega do skory i się nie ześlizguje. Przyjemnie pachnie i relaksuje twarz. W pierwszym momencie czuć zimny , chłodzący efekt na twarzy, który osobiście uwielbiam. Przed położeniem maseczki na twarz wykonałam demakijaż twarzy oraz peeling złuszczający, który ma na celu oczyszczenie twarzy przed zabiegiem pielęgnacyjnym oraz przed lepszym wchłonięciem minerałów z maseczki ze śluzem ślimaka. Produkt należy pozostawić na twarzy do ok. 30 min ,a po jej ściągnięciu wklepać resztki które zostały na twarzy,aby szybciej się wchłaniała. Po ściągnięciu maseczki pierwszy zauważalnym efektem jest doskonale nawilżenie , odżywienie i uelastycznienie skory w okolicach oczu.



Skład :  
Water/Aqua, Glycerin, Butylene Glycol,Butylene Glycol,Portulaca Oleracea Extract, Niacinamide, Chondrus Crispus(Carrageenan), Ceratonia Siliqua Gum,Sucrose, Cetyl Ethylhexanoate, PolySorbate 80, Water/Aqua,Snail Secretion Fitrate,Phenoxyethanol,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate, Dimethicone, Cellulose GumWater/Aqua,Cetylpyridinium Chloride,Caprylyl Glyceryl Ether,Glyceryl Caprylate,Cetrimonium Chloride,Hexylene Glycol, Phenoxyethanol, Dipotassium Glycyrrhizate, Disodium EDTA, Adenosine, Citric Acid, Fragrance/Perfume, Hydrolyzed Collagen, Water/Aqua,Glyerin,Dipentaerythrityl Hexa C5-9 Acid Esters,Cetyl Ethylhexanoate,Ceteth-10,Ceteth-20,Glyceryl Stearate,Phenoxyethanol, Water/Aqua,Butylene Glycol,Glycerin,Punica Granatum Fruit Extract,Panax Ginseng Callus Culture Extract,Brassica Napus Sprout Extract,Yeast Extract, Water/Aqua,Butylene Glycol,Glycine Soja (Soybean) Phytoplacenta Extact, Sodium Hyaluronate

Przed zbliżającymi wakacjami chciałabym mieć piękne jedwabiste w dotyku stopy ,abym nie musiała się wstydzić zakładając sandałki . Na rynku jest wiele maseczek/skarpetek złuszczających,ale nie wiele z nich na prawdę działają.
Z wielka nadzieja i obawą testowałam produkt do złuszczania naskórka z holiki . Skład wydaje się rozsądny bo posiada roślinne składniki , które maja nawilżyć i w bezpieczny sposób zmiękczyć naskórek przy tym nie uszkodzić ,ani nie podrażnić skory stop.Dzień przed nałożeniem skarpet wykonałam peeling złuszczający oraz usunęłam lakier z paznokci. Po nałożeniu skarpet nie czułam na szczęście nic oprócz lekkiego chłodku. Produkt należy trzymać na stopach do ok. 20 min . Skarpetki są jednorazowego użytku. Po niespełna 5 dniach naskórek zaczął się samoistnie złuszczać, a skora stop jest delikatna i miękka w dotyku. Jest to zdecydowanie bezpieczny produkt ,a przede wszystkim skuteczny. Myślę, ze jeszcze przed wakacjami sięgnę po ten produkt ponownie.

https://www.gobli.pl/holika-holika-baby-silky-foot-mask-sheet-skarpetki-zluszczajace-p5363
Skład :
Water, Alcohol, Lactic Acid, Sodium Lactate,Glycolic Acid, Glycerin, Arginine,Phenoxyethanol,PEG-60 Hydrogenated Castor Oil,Salicylic Acid, Fragrance, Disodium EDTA,Urea,Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract,Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract,Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract,Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract,Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract,Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract,Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract,Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract,Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract



Komentarze

  1. Miałam z Holika Holika kilka maseczek i miło je wspominam. Zaciekawiły mnie te skarpetki złuszczające, może po nie sięgnę za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie ja tez wiele dobrego słyszałam o tym żelu. Myślę, ze na pewno któryś z tych trzech produktów zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpetki muszę wypróbować. Mimo iż robię regularnie w domu pedicure to i tak stopy potrzebują złuszczenia. Żel aloesowy to super sprawa używam nawet na rany, bardzo szybko się po nim goją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maska do stop mnie ciekawi. Żel ma bardzo dobrą opinię więc ciekawe jakby się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam żel aloesowy Holika Holika kończę już chyba 4 opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już od dawna czaję się na ten żel aloesowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po żel prawdopodobnie sięgnę, nie wiedziałam, że ma tyle zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa recenzja zapewne sięgne po te produkty😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze w końcu sięgnąć po ten żel aloesowy. Tyyyyle osób go zachwala a ja jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kilka opakowań tego żelu aloesowego i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty