Mysterium





Uwielbiam kosmetyki do włosów bo im straszne tym są gorszej jakości. Na oku miałam firmę które szczerze nie znam,ale jestem pełna nadziei,że okaże się strzałem w 10.🥰🤗 @mysterium.pl

Szampon do włosów cienkich, delikatnych, bez objętości,który ma wzmocnić , zwiększyć objętość i sprawić ze włosy będą mniej wypadać i będą błyszczące. Mam też maskę do włosów , która ma być dodatkowo jest wzmocnić. Imponujące jest to,że produkty mają w swoim składzie biotyne, panthenol,olej arganowy, jedwab,olej lniany,jojoba i olej słonecznikowy. Jestem ciekawa jak te produkty sprawdzą się u mnie. Na ten moment powiem, że pięknie pachną. Spodziewajcie się za jakiś czas wpisu na blogu kakmag.blogspot.com 🔎
#mysterium #biotyna #klubrecenzentki#klubekspertek #ofeminin #wizazpl #olej#kosmetykinaturalne #szampon #maska#włosy #hair #czwartek #natura #nature#pielegnacja #ekologia #bio #eko#panthenol #pepcohome #rossmannpolska#kosmetykiwszechczasów #kosmetyki

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty