Hairmedic

Od kiedy pamiętam mam problem z wypadaniem włosów i tak naprawdę żaden lekarz nie potrafi powiedzieć mi czemu mam problem z wypadaniem włosów skoro wyniki badań mam poprawne. Tarczycę mam zdrową. Chociaż od lat mam problemy z anemia która czasami powraca jak bumerang. Stosuje suplementy diety wraz z żelazem przepisanym na receptę. Stosuje różnie odzywki, szampony specjalistyczne czy tez wcierki. Czasem jest lepiej czasem gorzej . Powoli kończą mi się pomysły jak i tez produkty które mogę stosować na swoje włosy. Na rynku odkryłam firmę Hair Medic, która specjalizuje się w produktach przeciwko-wypadaniu włosów. Szampon Organiczny. Dostarcza bogactwo aktywnych składników organicznych pozyskanych w procesie niskotemperaturowej nano-ekstrakcji. Doskonale oczyszcza skórę i włosy, nawilża i odżywia, pięknie pachnie, zwiększa objętość oraz pozostawia przyjemne uczucie chłodu. Stabilizuje skórę głowy oraz przygotowuje ją do intensywnej kuracji Hair Medic Hair Conditioner. Szampon stosuje praktycznie codziennie i po stosowaniu go już od 3 tygodni moje włosy nabrały lepszej kondycji są mocniejsze. Boje się tylko, ze i on kiedyś przestanie na mnie działać. Ale żyje z wiara w to , że w końcu znalazłam odpowiedni szampon do swoich włosów na dłużej. Jeśli i ty borykasz się z tym problemem co ja to może warto zrobić jeden krok dalej i zastosować u siebie ten szampon ? W swojej ofercie maja również tonik organiczny , który może być tez dobrym dopełnieniem kuracji przeciwko-wypadaniu włosów. https://www.shop.hairmedic.pl/pl/
#wlosy #szampon #hairmedic#klubrecenzentki #ofeminin #wizazpl #hair#biotyna #zelazo #skrzyp #zdrowie#pielegnacja #piekno #rossmannpolska#pepcohome

Komentarze

  1. U mnie zawsze jak wznawia się problem z wypadaniem włosów to stosuję kurację drożdżową i na jakiś czas mam spokój. O tym szamponie wcześniej nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaa mnie też jest super ten szampon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szampob, a raczej miałam bo właśnie dzisiaj dobił dna. Na pewno również o nim napiszę, bo to istny hit wg mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty