Deborah milano -kosmetyki dla piękna pań

Chodź w kalendarzu wciąż zima za oknem coraz częściej można dojrzeć zbliżająca się wiosnę. Mam nadzieje,że w tym roku przyjdzie do nas wcześniej,a i smog w końcu zniknie. Wiem,że na wiosnę bardzo czekam i mam już nawet kosmetyki na przywitanie jej. Pierwsze spotkanie z włoską marką Deborah milano na zbliżająca się wiosnę. Nowa kolekcja zimowo-wiosenna w skład której skład
wchodzą:

+Róż HI-tech – N.63 i N.64
+Paleta rozświetlaczy Trio Highlighter Palette
+Rozświetlacz w kremie Creamy Highlighter
+Trwałe konturówki do ust 24ORE LONGLASTING- N.05,06

Rozświetlacz w kremie Secrets of Strobing w kolorze różowego złota pasuje do wszystkich odcieni skóry i może być używany bezpośrednio na skórę, zamiast podkładu dla uzyskania szybkiego i skutecznego efektu rozświetlenia. Nałożenie produktu na kontur ust stworzy efekt pełnych, połyskujących ust 💋👄. Mojej twarzy nadał piękny połysk i wykończenie makijażu. Skóra wyglądała na zdrowsza i piękniejszą. Zapach produktu bardzo przyjemny . Konsystencja nie lepka a kremowa.  -Cena-34,99zł
Secrets of Strobing Trio Highlighter Palette  - paleta rozświetlaczy do twarzy. -Cena-39,99 zł.  
Jest to paletka rozswietlaczy do twarzy w kolorze mieniącego się różu,złota i beżu. Na pewno te kolory sprawią,że cera będzie minić się w ciepłych barwach i delikatnie ją rozświetla. Brak słońca na dworze sprawia, ze nasza skora jest szara pozbawiona blasku ,ale dzięki tej paletce chociaż przez chwile dodamy jej kolorytu. Jestem brunetka ze śniadą cera skory, wiec dla mnie idealnie sprawdza się kolor ciemniejszego złota , który pokreślą mój charakter i kolor ciemnych oczu. Dodaje im blasku. Czekam teraz aż użyje jej w lato bo efekt będzie bardziej spektakularny. 


Róże do policzków w kolorach 63,64
Pierwszy z nich nr.63 to kolor brzoskwini/moreli, który jest dedykowany mojej osobie. Kobiecie o śniadej cerze, ciemnych włosach i oczach. Taki kolor na policzkach jest doskonałym wykończeniem makijażu. Nakładanie różu na policzki nie sprawia większych problemow, pigmentacja jest lekka , wiec nie zrobimy sobie krzywdy na twarzy nakładając za dużo produktu. 
Natomiast  nr 64 -to kolor różany, nada cerze naturalny, ożywczy rumieniec. Dedykowane jest on kobietom o jaśniejszej cerze i włosach.  
Oba te produkty maja ukryta niespodziankę pod spodem opakowania różów . Jest to pędzelek do nakładania różów na policzki. Bardzo fajny pomysł i gadżet. Obie rzeczy mamy cały czas pod ręka. Format różów jest nie wielki jak i pędzelka. Co prawda jakość pędzelka pozostawia wiele do życzenia,ale jak najbardziej spełnia on swoją rolę. Warto podkreślić, że cienie są hypoalergiczne i nie zawierają parabenów. 
Ostatnimi produktami od marki deborah milano są dwie konturówki do ust 24ORE Longlasting Lip Pencil, które również idealnie sprawdza się jako pomadki . Wystarczy nałożyć konturówkę na 1/2 połówki ust, a następnie pędzelkiem bądź palcem wskazującym rozetrzeć konturówkę po całych ustach. Kolory moich konturówek to : 05,08. Konturówki są miękkie i dobrze napigmentowane. Kolorów konturówek jest wiele w ofercie i są one naprawdę jedne z ładniejszych jakie widziałam. Nakładanie konturówki na obrys ust nie sprawia żadnego problemu. 

Na dzisiaj to koniec , niestety. Mam nadzieję,że w niedługim czasie z ta marką spotkam się nie tylko na sklepowych półkach,ale też w mojej kosmetyczce. 

PS: Z marką możecie bliżej zapoznać się w sklepach stacjonarnych Rossmann oraz w sklepie internetowym ladymakeup.pl 

https://www.instagram.com/deborahmilanopl/ 

Komentarze

  1. bardzo lubię ta paletkę rozświetlaczy - konturówki tez są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pojedynczy rozświetlacz jest prześliczny! Gdy zużyję swój, chętnie po niego sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Pierwszy raz widzę tą firmę. Widze ,że kosmetyki są przepiękne , wiec na pewno cos kupie i ci sie pochwale :). Mam nadzieje, ze uda ci sie zdobyc wiecej kosmetykow tej firmy bo jestem bardzo ciekawa co jeszcze ta firma skrywa w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletki się piękne prezentują :) Ja nic nie miałam jeszcze z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niektóre kosmetyki tej marki - np. podkłady :) a seria Formula Pura to istny sztos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. RoswietRisw w kremie mnie bardzo zaciekawil😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje serce skradają obydwa róże:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne produkty! rozświetlacz skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty