Czapka-parasol






Poniedziałek należy rozpocząć w dobrym humorze 🤣😂.
Życzę Wam udanego tygodnia ! 🍀☀️ Lubię śmieszne gadżety które na dodatek są praktyczne. Jednym z takich gadżetów jest parasolka na deszcz i słońce, która znajdzie zastosowanie na najbliższych wakacjach w Hiszpanii. Parasolka jest dobrze wykonana. Gumka nie obciska głowy. I moja mama mogła poczuć się przez chwilę jak w filmie Bruce wszechmogący w którym można zobaczyc ta parasolke. Pamiętacie ten film ? 🥰
#alimero #film #parasolka #gadzety#deszcz #pepcohome #mama#poniedziałek #udanytydzień #udanydzien#polskadziewczyna #warszawskalala#kolorowo #umbrella#brucewszechmogący #brucealmighty#rossmannpolska #smiesznegadzety

@alimero_com

https://alimero.com/pl/

Komentarze

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No takiej czapki ja jeszcze nie miałam okazji nosić, ale kto wie może kiedyś i się taka sytuacja przytrafi. Ja jestem zdania, że świetne są czapki wełniane https://hatfactory.pl/czapki-dzianinowe/110-919-czapka-welniana-bezkitu.html i moim zdaniem warto jest je mieć w szczególności na zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty