Biodermic

Mój wiek zmusza mnie do jeszcze bardziej intensywnej dbałości o swoja skore twarzy,szyj i dekoltu. Szukałam odpowiedniej pielęgnacji , która zadba o moja cerę w zdrowy i naturalny sposób. Zaufałam nie znanej mi do tej pory marce @biodermic (https://biodermic.pl) dostępnej również @tagomago.pl, @empik, @merlin . Produkty które zadbają o to,że zachowamy na dłużej młodość.

-SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE Z EKSTRAKTEM Z KAWIORU
-KREM PRZECIWSTARZENIOWY Z EKSTRAKTEM Z PEREŁ
-MASKA KOLAGENOWA
-MASKA ALOESOWA
-MASKA KAWIOROWA





MASKA KOLAGENOWA- Spektakularna maska kolagenowa zawiera 100% bio-aktywny kolagen. Duża zawartość substancji aktywnych powoduje widoczną poprawę kondycji skóry, poprawia jej elastyczność, jędrność oraz hamuje pojawianie się zmarszczek. Naturalny czynnik nawilżający NMF chroni skórę przed odwodnieniem. Dzięki dobremu nawilżeniu skóra staje się wygładzona
MASKA ALOESOWA- Maska aloesowa to produkt o wyjątkowych właściwościach. Aloes jako podstawowy składnik maseczki ma zdolność do syntezy elastyny i kolagenu. Zawiera niezbędne dla skóry witaminy A, C i E, które dzięki swoim właściwościom nawilżają, uelastyczniają i nadają jędrność skórze. Alantoina zawarta w maseczce optymalnie łagodzi podrażnienia nadając jej zdrowy wygląd.
MASKA KAWIOROWA-Odżywczy koktajl kawiorowy, bogaty w proteiny i minerały. Głęboko rewitalizuje skórę, poprawia jej koloryt, stymuluje odnowę komórkową. Naturalny czynnik nawilżający NMF nawilża, łagodzi i zwiększa elastyczność.
Wszystkie trzy maseczki zostały już przeze mnie przetestowane i bez dwóch zdań mogę powiedzieć , że to jedna z lepszych maseczek dostępnych na rynku. Cena niektóre z nas może zdziwić bo kosztuje ok.15zł/szt. Silnie nawilżają i wygładzają cerę . Moim faworytem jest maska z aloesu która zastosowałam po złuszczaniu cery . W cudowny sposób złagodziła podrażnienie i zaczerwienie. Maska kawiorowa odżywiła moją cerę i twarz była gładka,elastyczna i promienna. Maska kolagenowa nawodniła skórę , którą w czasie zimy jest bardzo u mnie przesuszona. W czasie stosowania maseczek używałam również kremu i serum z Biodermic , o których napisze w kolejnym poście.





W poprzednim poście pisałam o magicznych maseczkach , ktore skradły mi serce. Dzisiaj zajmę sie przedstawieniem dwóch rownie rewelacyjnych produktów ,a mianowicie :
-KREM PRZECIWSTARZENIOWY Z EKSTRAKTEM Z PEREŁ
-SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE Z EKSTRAKTEM Z KAWIORU
Wielozadaniowy krem na dzień i na noc, przeznaczony do cery suchej skłonnej do przebarwień, bogaty w starannie wyselekcjonowane składniki naturalne. Oparty jest na znanym z licznych właściwości pielęgnujących wyciągu z pereł. Składniki aktywne z perły doskonale nawilżają i wyraźnie ujędrniają. Bioaktywny ekstrakt z lukrecji posiada silne właściwości łagodzące, wspomaga ochronę przed promieniowaniem UV. Hamuje działanie enzymu rozkładającego naturalny kwas hialuronowy w skórze, który odpowiada za jędrność I nawilżenie skóry. Zmniejsza aktywność melanocytów, komórek produkujących brązowy barwnik i tym samym redukuje tworzenie przebarwień skóry. Olej macadamia odbudowuje barierę hydrolipidową skóry, wygładza i działa przeciwzapalnie. Wyselekcjonowany ekstrakt z oliwki nadaje sprężystość i działa ochronnie. Woski z masła shea i oleju słonecznikowego doskonale regenerują i wygładzają cerę przez całą dobę.


Rewolucyjne serum do cery dojrzałej lub zmęczonej, potrzebującej błyskawicznej poprawy kondycji. Dzięki skondensowanym substancjom aktywnym umożliwia uzyskanie bardzo szybkich rezultatów w postaci rewelacyjnego wygładzenia zmarszczek oraz nawilżenia. Kawiorowy koktajl zawiera glucokiny, które stymulują neosyntezę kwasu hialuronowego w skórze. Proteiny z kawioru napinają skórę, zapewniając efekt ujędrnienia. Minerały, wapń, fosfor oraz witaminy stanowiące składniki kawioru w naturalny sposób przywracają witalność skóry widocznie poprawiając jej wygląd. Zawarte w serum składniki aktywne znacząco przyspieszają proces odnowy komórek, łagodzą podrażnienia i poprawiają koloryt cery. Unikalna kombinacja peptydów i składników nawilżających wpływa rozluźniająco na skurcze mięśni, umożliwiając redukcję zmarszczek mimicznych.
https://biodermic.pl/



Komentarze

  1. maska kawiorowa ma dziwny zapach dla mnie troche za mocny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej marki, a maseczki chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować tą maskę aloesowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty