Robimy paznokcie wraz z nc_nails_company .

Ostatnio zaczęłam rozmyślać o wakacjach bo w końcu trzeba wybrać korzysta dla mnie ofertę w jednych z biur podroży. W tym roku stawiam na Hiszpanię albo Włochy, oba kraje kocham. A wy macie już zarezerwowane wakacje ? Jeśli tak to gdzie ? 
Chociaż wiele jest sklepów z akcesoriami ,lakierami i kosmetykami do paznokci to niewiele z nich może pochwalić się bezpieczeństwem swoich produktów. Wiele lakierów hybrydowych rożnych firm gościło na moich paznokciach to @ nc nails jest jednym z tych gdzie żadne objawi alergiczne u mnie nie występują. Na stronie https://nailscompany.eu/pl/ znajdziemy dosłownie wszystko i wyłącznie do paznokci . 3 produkty które już przetestowałam pochodzą własnie od @nc_nails_company jest to : GEL ALL IN ONE CLEAR 15g (jednofazowy), Szablony / Formy Nails Company - 400 sztuk, Lakier hybrydowy White 6ml. Nakładanie żelu i lakieru nie sprawiło mi żadnych większych problemow . Lakier zawiera pędzelek 3D dzięki któremu swobodnie pokrywa cala płytkę paznokcia. Wystarcza dwie warstwy aby paznokieć był jednolity bez prześwitów i gładki. Ceny przedstawiają się podobnie do innych sklepów,ale mają świetne promocje . Mi bardzo podoba się promocja "tyle ile bierzesz lakierów to tyle samo dostajesz za darmo ! ". Miłego weekendu 🤩🥰
#rossmannpolska #isana #nails #ciastka#weekend #klubrecenzentki#klubekspertek #promocja #wyprzedaż#blogger #hasztag #paznokcie#paznokciehybrydowe hybryda #biel#mojekwc #kwc #wizazpl #wizaz#superpharmpoland #revlon #sklep#okazje





Komentarze

Popularne posty