Pięlegnacja w okresie zimowym z Allerco

Allerco Balsam do ciała emolienty towarzyszy mi i mojej córce głownie w okresie jesienno-zimowym gdzie skora jest podatna na wysuszanie,łuszczenie, podrażnienia i swędzenie. Balsam zapewnia nam nawilżenie i natłuszczenie naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody. Skóra jest miękka, jedwabista w dotyku, elastyczna. Zapach jest bardzo delikatny prawie nie wyczuwalny. 
Allerco Emolienty krem emolientowy nawilżający również jak balsam ma za zadanie chronić ,nawilżać skórę i przynosić jej ulgę . Wszystkie produkty Allerco są przeznaczone do skory suchej,atopowej,alergicznej i wrażliwej ze skłonnościami do podrażnień. Krem głownie stosujemy przed wyjściem na dwór.
#isana #rossmannpolska #rossmann#klubrecenzentki #klubekspertki#klubekspertek #allerco #krem #balsam#emolienty #kosmetyki #wyprzedaż#promocja #dladzieci #dbamosiebie#pielegnacja #piękno #uwielbiam #skóra#friday

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach <3 Coś dla mnie moja skóra zimą jest bardzo sucha.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty