Odbudowujący szampon wzbogacony o olejek jojoba i Jedwabista odżywka z odżywczym mleczkiem z owsa

Jak nastroje w rozpoczynającym się tygodniu ? U mnie znowu kiepsko zdrowotnie i najbliższe dni spędzę pod kołdrą z herbatą i serialem Homeland.🍜 Życzę udanego tygodnia ☃️😌❤️ Oba produkty to mój must have pielęgnacji zimowej włosów @yvesrocherpolska bo odbudowują i pielęgnująca moja strukturę włosa.
🌺Odbudowujący szampon wzbogacony o olejek jojoba dla zniszczonych i przesuszonych włosów . Zawarty olejek w szamponie sprawdza się na moich puszących się i zniszczonych włosach extra. Moje włosy są odbudowane,mocniejsze i wygładzone . Należy pamiętać , że moja pielęgnacja opiera się na regularnym stosowaniu emolientów na włosy. Uwaga ! Zawiera SLS.
🌸 Jedwabista odżywka z odżywczym mleczkiem z owsa to dopełnienie mojej pielęgnacji. Zawarte mleczko z owsa zapewnia moim włosa odżywienie i miękkość. Moje włosy są błyszczące ,łatwo się rozczesują i wyglądają na zdrowsze. Uwaga ! Formuła nie zawiera silikonu , więc ich dodatkowo nie obciąża. 
#klubrecenzentki #klubekspertki#yvesrocher #pielegnacja #dbamosiebie#dbamośrodowisko #włosy #ows #jojoba#mleczko #piękno #kosmetyki#naturalnekosmetyki #zielonypunkt#chwiladlasiebie #zima #poniedziałek#szampon #odżywka #mojekwc #kwc#wizazpl #wizaz

Komentarze

  1. Miałam odżywkę i bardzo lubilam, a szampon jakiś inny ale też był ok. Dawno nic z YR nie kupowalam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wieki już nic nie miałam z tej firmy. szamponów nawet nie miałam okazji testowac, ale z Yves pamietam płukankę malinową - cudowna była, ale niestety zapach się nie utrzymywał, a szkoda, bo pachniała jak mamba malinowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cos dla mnie moje włosy same nie wiedza czego potrzebują-caly czas faza buntu 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że mam delikatny skalp to sam SLS mi nic nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem lubię ich szampon z malwą, to jest wersja dodająca objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam miniaturę tego szamponu z kalendarza adwentowego, ale nie używałam jeszcze, więc nie wiem jak działa na moje włosy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty