HIGIENIX the best !




Ostatni weekend spedziłam na sprzątaniu mieszkania z ozdob swiatecznych i ogólnym sprzątaniu domu. Miałam małych pomocników ze sobą , których od razu polubiłam za to,że posiadają znak narodowego instytu zdrowia publicznego(PZH). Produkty sa ekologiczne !!! Glass active(srodek do czyszczenia okien,luster,szyb oraz szkła) Kamyczek plus ( do usuwania osadów wodnych z armatury łazienkowej,kabin prysznicowych,czyszczenia glazur i terakot. UWAGA! Produkt wchodzi w reakcję z niklem i chromem!) Arkon spray (Preparat może być wykorzystywany do czyszczenia glazury, terakoty, paneli, mycia posadzek, podłóg, ścian w pomieszczeniach produkcyjnych, do mycia w punktach zbiorowego żywienia.Środek służy do usuwania przypalonych tłuszczów, stosowany jest do mycia piekarników, płyt, garnków, grili oraz sprzętu kuchennego.Skuteczne zmywa tłuszcze, osady, rdzę, białka, sadzę i inne zanieczyszczenia. Mam wrażliwe nozdrza , wieć wiekszość srodkow chemicznych sprawia, ze łzawię non stop kicham . Przy sprzątaniu tymi produktami nie zauwazyłam zadnych reakcji alergicznych. Same produkty spełniają swoją rolę w 100% . Najbardziej pokochałam Kamyczek plus za to, że pięknie wyczyścił mi kabine prysznicowa z ktora miałam najwieksze problemy. HIGIENIX the best !

#higienix #cleanhome#perfekcyjnapanidomu #rossmannpolska#superpharmpoland #środkiczystości#okna #szyby #ekologia #isana #dom#home #sprzątanie #czysto #kamyk#tubadzin #łazienka #mojdom #wtorek#lifestyle #blogger #bathroom

Komentarze

Popularne posty