Zestaw kosmetyków do makijazu Giordani Gold od oriflame

Zawartość przesyłki z @wizazpl @oriflamepolandsprawił u mnie ogromny uśmiech na twarzy ! Zaliczam to jako pierwszy prezent urodzinowy! Dziękuję 🌺 
_____________
❤️ Baza rozświetlającą Giordani Gold
💙 Podkład Giordani Gold MasterCreation (3odcienie) 💚 Płaski pędzel do podkładu Giordani Gold
💛 Zwiększającą objętość bazę pod tusz do rzęs Giordani Gold Iconic
🧡 Tusz do rzęs Giordani Gold Iconic All-in-One 💜 Pomadka Giordani Gold MasterCreation (4odcienie) 


Przyjemne delikatne,kremowe i subtelne pomadki Giordani Gold MasterCreation od @oriflamepoland dają efekt pełniejszych i nieskazitelnie pięknych ust. Moim ulubieńcem jest 33395 Rich Burgundy , idealnie wpasowuje się w jesienny klimat. 



Znacie dobry podkład i rozświetlacz w cenę na każdą kieszeń? Ja właśnie znalazłam. Cudowna gama kolorów podkładów dostępnych na oficjalnej stronie @oriflamepoland. MasterCreation foundation SPF 18 już został przeze mnie przetestowany ma niesamowitą konsystencję która wchłania się bez problemu w skórę. Efekt jest naturalny bez plam ,zacieków a na dodatek zakrywa niewielkie niedoskonałości po trądziku. Posiada filtr SPF 18 który przeciwdziała zanieczyszczeniom chroniąc witalność cery. Prześliczne opakowanie pozwoli cieszyć się pięknym wyglądam na naszej toaletce. A buteleczka wykonana jest z grubego szkła by lepiej chronić zawartość produktu.
Youthful Radiance Elixir Primer -baza rozświetlająca o pojemności 30ml idealnie sprawdziła się u mnie pod makijaż jak i na. Rozświetlona i promienna skóra twarzy dodała mi szyku i młodzieńczego wyglądu. Jest to kropka nad "i" bądź jak kto woli wisienka na torcie. Baza jest jedwabista w dotyku i zawiera kwas hialuronowy i ekstrakt z białej herbaty. Mój must have w pięknym wyglądzie mojej twarzy. 



Zastanawiasz się jaki byłby odpowiedni tusz do rzęs za niską cenę , a wydłużał pogrubiał przy tym nie niszcząc rzęs ? Dobrze, więc było by się zaopatrzyć w jeden tusz z odżywka ,ale zazwyczaj 2w1 się nie sprawdzają.
All on one Giordani Gold oraz Iconic volume enhancing mascara base od @oriflamepoland sprawdzają się na moich rzęsach już od dłuższego czasu i mam wrażenie że są ładniejsze. Tusz się nie kruszy nie usypuje się ładnie wydłuża rzęsy a odżywka dodatkowo dodaje objętości. Rześki nawet te najkrótsze są wytuszowane i nie sklejają się. Fajna szczoteczka , cena też na plus. Ja bym się ucieszyła z tego zestawu na Mikołajki bez wątpienia. 
💕💄


Komentarze

  1. Ooo! Nigdy nie testowałam nic od Oriflame. Chyba czas to zmienić! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam bardzo często kosmetyków z Oriflame. Ale teraz wolę Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś często kupowałam. Teraz znacznie rzadziej ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka Oriflame staje się ostatnio bardzo popularna. Sama zaczęłam sięgać po jej produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie używam kosmetyków firmy oriflame aczkolwiek nie mówię że nigdy nie zastosuję :) same kosmetyki prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten box. Chciałabym dostać takie cuda w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się niestety nie dostałam do tego testowania czy konkursu, ale nagroda wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne odcienie tych pomadek uwielbiam wlasnie takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prezent lubię tę firmę ;) Moja mama używa fluidów a ja perfum, żeli pod prysznic szamponów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty