Testujemy podkłady L'oreal oraz Rimmel

L`Oreal Paris, Infallible, 24h Fresh Wear Foundation (Podkład do twarzy)


Czemu ja go wcześniej nie miałam ? Spisał się na medal. Idealnie dobrany kolor , maksymalne krycie. Fluid sprawdza się w każdych warunkach i pozostaje na twarzy przez wiele godzin. Jestem w szoku ze nawet w trakcie tropikalnych upałów dał radę i nie zapychał porów .Czułam ze skora jest wypoczęta i oddycha. Konsystencja odpowiednia, poręczne opakowanie całkiem szykownie się prezentuje na mojej toaletce. Dobrze się wchłania i dobrze reaguje z serum którego używam.


Rimmel, Match Perfection 


Jeden z lepszych podkładów , które oferują drogerie. Podkład dopasowuje się idealnie do mojej cery i rodzaju skóry. Nie zatyka porów,skóra jest promienna, zakrywa wszystkie niedoskonałości, idealnie wtapia się w nasz naturalny odcień skóry. Nie pozostawia plam, nie ścieka. Utrzymuje się na twarzy przez wiele godzin. Dobrze radzi sobie ze zmianą pogody. Mogę śmiało powiedzieć, ze po oczyszczeniu skora nie ma żadnych podrażnień zaczerwienień ani odczynu alergicznego. Polecam

#wizazpl #mojekwc #kwc#lorealparis #klubrecenzentki #kwc #skin#makeup #skincare #beauty #powder#blogerkakosmetyczna #uroda #cosmetics

Komentarze

Popularne posty