WIELKIE TESTOWANIE L'Oreal.

Mega zestaw od @wizazpl

Nowa maskara od l'oreal to totalny hit w malowaniu rzęs . Elastyczna wygięta pod kątem silikonowa szczoteczka sprawia ze wy-tuszujemy nawet najmniejsze rzęsy . Aplikacja jest znacznie łatwiejsza niż standardowa szczotką. Czerń jest głęboka i intensywna. Zawarty w tuszu olejek jojoba sprawia, że rzęsy są dodatkowo odżywione. Rzęsy są wydłużone maksymalnie i pogrubione , tusz na oczach utrzymuje się przez cały dzień i nie osypuje się .

Może być,ale nie zachwyca . Płynna ,kremowa konsystencja o matowym wykończeniu w kolorze lekkiej brzoskwini , beżu. Stosowałam produkt przez około tygodnia i stwierdzam, że pomadka mi nie zaszkodziła. Nie zauważyłam żadnych podrażnień nie wysusza ust , nie klei się. Pigmentacja dosyć słaba. Usta wyglądają naturalnie . Nie ma problemu z nakładaniem. Pędzelek doskonale nakłada produkt na usta. W ciągu dnia usta poprawiłam 3 razy głownie po posiłku. Przyjemny lekki zapach. Cena w drogeriach kosmiczna .

L'Oreal Paris, Infallible Total Cover, Full Coverage Longwear Foundation . Mój Pierwszy raz z podkładem tej firmy i ogólnie pierwszy raz z nowym podkładem od wielu lat. Myślę, ze znalazłam odpowiedni podkład na okres jesienno-zimowy na lato jest za ciężki. Podkład rozprowadzam tylko za pomocą gąbki ,aby dobrze wchłonął się w skore twarzy i szyj , nie zapycha porów, delikatnie pachnie przy tym nie drażni mnie przy aplikowaniu. Dobrze kryje widoczne niedoskonałości, kolor jest odpowiedni dla mojej karnacji , nie pozostawia na twarzy tłustości , nie klei się. Idealnie współgra z moim rozświetlaczem. Sam podkład utrzymuje się przez wiele godzin na twarzy . Nie ma problemu ze spraniem wybrudzonej koszulki tym podkładem w okolicach kołnierzyka.
L'Oréal Paris, puder w kompakcie Infallible Prestige Powder .Może zacznę od przecudownego opakowania , które jest bardzo kobiece i seksowne co prawda pudełeczko szybko się rysuje i zostają na nim wszelkie tłuste ślady. Lustereczko to coś co każda kobieta powinna mieć w swojej torebce w połączeniu z pudrem -Bajka. Kryje większość niewielkich niedoskonałości można go traktować jako korektor śladowy i ja własnie go do tych celów stosuje. Aplikuje go również jako bazę pod cienie do powiek. Dobrze sprawuje się do mojego typu skóry z niewielkimi problemami skórnymi.
L’ORÉAL PARIS Infallible długotrwała pomadka i błyszczyk do ust 2 w 1. Dobrze kryje cala objętość ust , nie wysusza ich i sprawia ze pomadka zostaje na wiele godzin na swoim miejscu , bez zbędnych śladów na filiżance czy tez policzku ukochanej osoby. Lekko słodkawo pachnie . Odcień fioletu to jeden z moich ulubionych kolorów na ustach. Bardzo dobry aplikator. Praktyczne opakowanie i dobra gramatura. Nie zdążyło mi się,abym chociaż raz poprawiała makijaż ust . Uwielbiam ją. Idealnie odnajduje się na wieczorne spotkania. Usta są miękkie w dotyku .

#kosmetykiwszechczasow #mojekwc#klubrecenzentki #wizazpl #wizaż #loreal#beauty #beautybloggers #uroda #kobieta#makeup #flowers #suprise #cosmetics#mojekwc #mascara #powder #skin #face@lorealmakeup

Komentarze

Popularne posty