Mój pierwszy raz z Nivea !






Profesjonalny płyn do demakijażu oczu Nivea MicellAir 

Ku mojemu zdziwieniu produkt spełnił moje dosyć wysokie oczekiwania. Czy alergiach w okresie letnim moje oczy bardzo cierpią szczególnie wtedy kiedy mam makijaż i nie mogę go delikatnie precyzyjnie zmyć kosmetykami dostępnymi w drogeriach. Jeśli chodzi o ten płyn czuje , że w końcu bez większego trudu mogę pozbyć się tuszu czy tez cieni do powiek. Opakowanie jest cudne , poręczne i przejrzyste.
💓


Profesjonalne chusteczki do demakijażu NIVEA MicellAir

Doskonale oczyszcza twarz z makijażu nawet takiego, który trudno jest zmyć innym chusteczkom dostępnym na rynku za tak niską cenę. Skóra jest aksamitna bez widocznych zaczerwienień , ładnie delikatnie pachną . Idealne opakowanie które mogę mieć zawsze przy sobie. Wielkość chusteczki idealna, nasączenie dobre.
💓



Profesjonalny płyn micelarny Nivea MicellAir
Uwielbiam płyny micelarne, chociaż większość jest badziewna . Postanowiłam zaufać długoletniej firmie Nivea i mogę powiedzieć ze efekt jest zadowalający. wielki plus za ekstrakt z herbaty uwielbiam jej zapach. Płyn nie podrażnia mojej skory, nie widzę zaczerwienień , skora wydaje się oczyszczona do granic możliwości. Nie muszę trzeć twarzy, żeby dokładnie ją oczyścić . Myślę ze jedyny minus to duze opakowanie , które nie pozwala mi na zabranie go w bagażu podręcznym na moje wakacje 








💓


Nowość od @nivea_pl polecane przez makijażystów z ekstraktem z czarnej herbaty




Komentarze

Popularne posty