Bebiko PRO+ 2-Mleko następne, częściowo fermentowane dla niemowląt powyżej 6. miesiąca życia.


#delikatnedlabrzuszka #bebikopro+2




Bebiko PRO+ 2 zawiera:


  • LACTOFIDUS – unikalny proces inspirowany naturalnym zjawiskiem fermentacji mlekowej
  • Opatentowaną kompozycję błonnika GOS/FOS9:1 (galaktooligosacharydy i fruktooligosacharydy
  • Wapń i witaminę D dla mocnych kości
  • Żelazo dla rozwoju poznawczego
  • Omega 3 (ALA) niezbędne dla prawidłowego rozwoju mózgu i układu nerwowego. 
  • W mojej paczce od trnd_polska otrzymałam :
  • • 2 opakowania Bebiko PRO+ 2 po 600 g 
  • • 5 saszetek Bebiko PRO+ 2 po 29,4 g do podzielenia się z innymi mamami
  •  • Przewodnik projektu trnd
  •  • Poradnik dla rodziców dzieci po 6. miesiącu życia od Bebiko PRO+ 2
  • Testowanie trwało ok.2 tygodnie i na ten moment mogę powiedzieć, że córeczka nie miała problemy z brzuszkiem , nie zauważyłam u niej żadnych wysypek wzdęć kolek. Mleko dobrze przyswaja. Wielki plus za posiadane w mleku witaminy D,żelaza, wapń i Omega 3 bo te cztery witaminy są bardzo potrzebne dla rozwoju dziecka.
  • Saszetki zostały rozdane moim znajomym koleżankom które posiadają dzieciaczki w podobnym wieku do mojej córeczki. Ich zdania były dla mnie również ważne jak i opinie przeczytane w internecie . Zdania które przeważały : Czuję się bezpiecznie podając te mleko, nie ma problemów gastrycznych, najważniejsze elementy w odżywianiu zaspokojone i posiadane witaminy w mleku  idealnie dobrane dla prawidłowego rozwoju dziecka. 



Komentarze

Popularne posty