Spełniam swoje małe marzenie z "Prezent Marzeń"

Myślę,że każdy z nas ma marzenia... "Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało Ci się to osiągnąć." Napiszcie jakie marzenia udało się Wam już zrealizować? Ja dzięki @prezentmarzen zrealizowałam małe marzenie o spędzeniu dnia w SPA! Od momentu wypadku mam problemy w obrębie kręgosłupa , także masaż relaksacyjny to coś co sprawdzi mi ulgę i przyjemność.



Oprócz masażu pani kosmetolog wykonała mi zabieg mikrodermabrazji diamentowej. Opcja Rytuał Day Spa Relaksacyjny,który wybrałam to pakiet zabiegów w który wchodzą 3 zabiegi relaksacyjne -masaż ciała: klasyczny, relaksacyjny lub leczniczy (ok. 60 min.) - zabieg mikrodermabrazji diamentowej lub zabieg mezoterapii bezigłowej albo peeling kawitacyjny -zabieg na dłonie obejmujący peeling oraz kremo-maskę na dłonie . Całość trwa ok.2h. Spełnić to marzenie można w wielu miejscach w polsce. Z uwagi,że mieszkam koło Warszawy wybrałam salon Caelesti Studio mieszczący się w centrum miasta. Myślę,że taki prezent każdemu przypadnie do gustu!
Zachęcam do przejrzenia ofert na prezentmarzen.com znajdziecie tam nie tylko moje marzenie,ale wiele wiele innych.







PS: Zastanawiam się które marzenie jeszcze spełnię dzięki Nim💓

Komentarze

  1. Warto spełniać swoje marzenia. Nawet jeśli dla innych są niewielkie i mało znaczące, to ważne by nam sprawiały przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przyjrzeć się ofercie tej strony. Taki relaksujący dzień bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mają prezenty - przeglądałam już ofertę tej platformy i przyznam, że to ciekawy pomysł na prezent dla bliskich osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! My dzięki Prezentowi Marzeń wybieramy się we wrześniu na jazdę OFF ROAD 4X4, mam nadzieję, że będziemy zadowoleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedawno dostałam podobny voucher na swoje urodziny i jeszcze go nie zrealizowałam. Nadal nie wiem co wybrać, bo oferta jest naprawdę przebogata. Warto takie prezenty robić, także i sobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się marzy takie spa i mam nadzieję, że ktoś mi sprezentuje taki prezent marzeń ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam voucher do spa nie mogę się doczekać jego zrealizowania. Uwielbiam takie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że spełniłaś swoje marzenie, ja chciałabym polecieć do Korei Południowej chociaż na wycieczkę. Jednak zanim tam polecę muszę ogarnąć trochę język, aby móc się komunikować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki dzień każdemu się należy :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty