W podróży kosmetycznej @papayastorep


Papaya Store powstała z miłości do podróżowania. Pochodzą one z dalekiej Sri Lanki. Produkuje je firma Nature's Secret, która otrzymała najwyższą nagrodę ekologiczną - National Green Awards oraz stworzyła ogród z ponad 800 odmianami roślin.

Wszystkie kosmetyki są naturalne, wegańskie i co najważniejsze nie są testowane na zwierzętach. Pełen asortyment znajdziesz na @papayastorepl ❤️ 💥Enzymatyczny tonik do twarzy Papaya pachnie owocowo, przyjemnie. Zawiera naturalne enzymy z papai, dzięki czemu rozjaśnia przebarwienia i drobne niedoskonałości. Kosmetyk łagodzi i delikatnie nawilża cerę, przywraca jej odpowiednie pH. 💥Krem odżywczy żeń-szeń poprawia równowagę nawilżenia, odmładza i nadaje skórze młodszy wygląd. Szybko się wchłania i dobrze nawilża skórę.
💥Kokosowy olejek do ciała z olejkiem z trawy cytrynowej
Przepięknie pachnie kokosem(kto kocha kokos ten pokocha ten olejek!)Olejek pozostawia skórę intensywnie nawilżoną, odżywioną i jedwabiście miękką. Ja ten olejek stosuje po opalaniu bo doskonale nawilża i podkreśla fajnie opaleniznę.
💥Odżywczy olejek do włosów z zieloną herbatą zawiera moc 10 naturalnych olejków i ekstraktów, które odżywiają skórę głowy i włosy, nadają objętość, siłę oraz nawilżenie i połysk. Odżywiają suche końcówki. Połączenie olejku z goździków i olejku z mięty pieprzowej pozostawia włosy pachnące. Śliczny zapach unosi się przez parę dni na włosach. Dobrze nawilża suche końcówki włosów,a u mnie to odwieczny problem.

Który z tych produktów byś zastosowała u siebie?🤔

Komentarze

  1. Olejek z goździków i mięty muszą ładnie razem pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek do włosów chętnie bym poznała, bardzo lubię ten sposób pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie olejek z zieloną herbatą, zainteresowały mnie jego aromaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbowałabym z chęcią olejek do włosów. Uwielbiam zapach zielonej herbaty! Za to olejek do ciała muszę na starcie sobie odpuścić, gdyż uczula mnie trawa cytrynowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym wypróbować odżywczy olejek do włosów. Lubię olejowac włosy, są dzięki temu niezwykle mięsiste i odżywione, nie puszą mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej sięgnęłabym po kokosowy olejek do ciała z olejkiem z trawy cytrynowej. Uwielbiam zapach kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, to u mnie ogromny plus!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką kosmetyczną, ale szczerze mówiąc nie zachęca mnie ich wygląd aby po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią poznałabym się z kokoskiem. Bardzo lubię poznawać zapachy w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokosowy olejek do ciała z olejkiem z trawy cytrynowej najbardziej mnie zaciekawił i chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapach trawy cytrynowej a w połączeniu z kokosem zapach musi być bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki ale zapowoiada się ciekawie. Przetestowałabym ten olejek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach kokosa. Nie znamy tej marki , chętnie się przyjzymy

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę wszystkiego co ma w sobie kokosa, ten zapach przyprawia mnie o mdłości

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie to zupełna nowość , jednak mój nos nie toleruje niestety zapachu kokosa nawet lekko wyczuwalnego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty