Szampon i odżywka @kerasyspolska




Kto stosował szampon i odżywkę @kerasyspolska 🌠?Jakie są wasze odczucia?❤️🤔
Ja stosowałam już rok temu ich produkty i pierwsza co mnie zachwyciło to piękny zapach obu produktów. Wakacje się zbliżają,więc zakupiłam szampon i odżywkę dla każdego rodzaju włosów,aby cała moja rodzina z nich korzystała. Szampon i odżywka Kerasys Perfume Lovely & Romantic zawiera ekstrakty z kwiatów Jaśminu i Magnolii. Jestem ciekawa jak tym razem sprawdzą się oba produkty. Za jakiś czas napiszę jak się u mnie sprawdziły.
Życzę spokojnej nocy 😴🦉🌝🌠

Komentarze

  1. Pierwsze słyszę o tych produktach. Ale jak ma ekstrakt jaśminu u mnie odpada, niezbyt lubię jego zapach w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już te produkty, ale sama nie miałam okazji ich poznać. Podoba mi się ich wyglad

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że są dobre, ale osobiście nie miałam okazji ich używać

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wygląda opakowania tych kosmetyków. Sama jeszcze nie miałam okazji poznania tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie połączenie zapachowe uważam za naprawdę obiecujące i choćby ze względu na nie z chęcią wypróbowałabym ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę poznałam dzięki pudełkom ShinyBox, ale dawno nie próbowałam nic nowego. Miło wspominam szampon do włosów i chętnie wypróbuję wersję o której piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się nie spotkałam z tą marką. Poczekam aż napiszesz o nich i ich składach coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania wyglądają obłędnie, ale mnie odstrasza zapach jaśminu. Niestety, nie jestem w stanie zdzierżyć tego "zapachu".

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam przyjemności korzystać z tych kosmetyków na włosy. Muszę się zapoznać z nim bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez słyszałam że są to dobre produkty, jednak sama nie miałam okazji ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji jeszcze poznać tych produktów. Bardzo podoba mi się jednak ich szata graficzna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty