Maseczki w płachcie

Jakie maseczki u Was królują?💆👹 Standardowe? A może te na płachcie? Już w tym miesiącu w sklepach @rossmannpl możecie zakupić nowości od @aurashop.pl maseczki w płachcie @jumiso_official w 5 wariantach 👌
Maseczki mają naturalny skład, a płachta stworzona jest przez innowacyjną formułę, ze 100% przędzy bawełnianej, dzięki czemu zawierają 10x więcej esencji. Maseczki idealnie przylegają do naszej twarzy. 🔥Czarna- maseczka łagodząca, dla skóry wrażliwej, podrażnionej, ma koić naszą skórę
🔥Szara- maseczka nawilżająca, dla skóry przesuszonej, zawierają ekstrakt z alg i wodorostów
🔥Czerwona- maseczka uelastyczniająca, ma poprawić jędrność , gładkość . Zawiera ekstrakt z błony skorupki jaj, które składają się z kolagenu
🔥Różowa - maseczka odżywcza , dla skóry zmęczonej, zawiera ekstrakt z czarnego żeńszenia
🔥Biała- maseczka rozświetlająca, dla skóry ziemistej, szarej, zawiera witaminę A, E i ekstrakt z ikry łososiowej.
I tak na koniec Jumiso po koreańsku znaczy Uśmiechnij się! Miłego dnia dla was i uśmiechu co nie miara. ❤️😉🙂

Komentarze

  1. Ja lubię właściwie wszystkie maseczki, no może oprócz peel-off. O tych maseczkach ostatnio jest głośno, ale jeszcze nie miałam okazji ich testować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie korzystałam z takich maseczek. Jak je robię, to zazwyczaj korzystam z naturalnych składników i robię maseczki sama w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maseczki kiedyś stosowałam, są rewelacyjne po prostu

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zdecydowanie płachta, jednak gdy trafię na tradycyjną maseczkę to również ją wypróbuje. Jednak wiadomo wygoda wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki w płachcie są bardziej praktyczne jak standardowe i za to je bardzo ale to bardzo lubię :)
    Efekty też dają świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie również te maseczki mam u siebie w domu i jestem z nich bardzo zadowolona :) W przyszłym tygodniu będę o nich pisać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię maseczki w płachcie i często po nie sięgam. Tej marki jednak jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ich szata, bardzo.mi wiem podoba. Co do maseczek mialam okazje je poznać i bardzo je polubiłam. Maseczki w płacicie sa moimi ulubionymi

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię używać maseczki na twarz. Sama często je stosuje i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maseczki w płachcie. Mam ich spory zapas i dziś właśnie mam dzień, w którym chcę jakąś z nich przetestować razem z córkami. Babski wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kochamy różnego rodzaju maseczki! Te w płacenie są naszym zdaniem najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maseczki w każdym stylu. te wyglądają i zapowiadają się naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię maseczki w płachcie, tych jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię maseczki w płachcie, często je widuje zarówno na blogach jak i Ig, muszę w końcu się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam poznawać i testować coraz to nowe maski szczególnie teraz oczyszczanie jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty