Kosmetyki bandi professional- proces naprawczy mojej cery

Wiosenną aurę można już zauważyć,więc zanim wiosna przyjdzie do nas na dobre....podjęłam kompleksową pielęgnację swojej skóry twarzy. Przez cały luty stosowałam trzy przedstawione na zdjęciu produkty. Mam cerę mieszaną z przebarwieniami po trądziku.


Bio-esencja naprawcza pure care


  • rewitalizacja, opóźnienie procesu starzenia
  • poprawa kolorytu cery
  • naprawa funkcji obronnych naskórka i uszkodzeń komórkowych
  • nawilżenie, wygładzenie, ujędrnienie skóry
  • zmniejszenie tendencji do niedoskonałości

Wysoce skoncentrowana, biotechnologicznie zaawansowana pielęgnacja opóźniająca objawy starzenia się skóry. To nowa kategoria kosmetyku, która jest pierwszym, aktywnym krokiem pielęgnacyjnych po oczyszczaniu. Potęguje skuteczność następnie aplikowanych preparatów.
Starannie wyselekcjonowane bio-aktywne fermenty, każdego dnia chronią skórę przed uszkodzeniami, a nocą inicjują procesy naprawcze.
Dzień po dniu przywraca skórze blask i piękny wygląd. Pozwala zachować jędrność i zalety młodej skóry na dłużej.
Unikatowa formuła opracowana w laboratorium Bandi działa już od pierwszego dnia aplikacji.

Wskazania:
Każdy rodzaj cery, niezależnie od wieku wymagający rewitalizacji, poprawy nawilżenia, napięcia i kolorytu.

Krem z kwasem pirogronowym, azelainowym i salicylowym

  • wyrównany koloryt i rozjaśnienie przebarwień
  • poprawa jędrności i uelastyczniony naskórek
  • redukcja zaskórników i niedoskonałości
  • zredukowana widoczność porów skóry
  • wzrost nawilżenia


Profesjonalny krem złuszczający o wielokierunkowym działaniu. Zawiera składniki aktywne o właściwościach przeciwstarzeniowych, redukujących niedoskonałości oraz rozjaśniających przebarwienia. Nawilża, wygładza oraz uelastycznia naskórek. Oczyszcza i zmniejsza widoczność tzw. porów skóry, redukuje zaskórniki. Zmniejsza nadmierne przetłuszczanie cery oraz blizny potrądzikowe. Rewitalizuje wygląd skóry, poprawia koloryt i jędrność. Skutecznie przygotowuje do zabiegów eksfoliacji w gabinecie kosmetycznym.
Wskazania:
Każdy rodzaj cery (poza wrażliwą) niezależnie od wieku, szczególnie mieszana, przetłuszczająca się oraz z objawami starzenia.

Kojący krem matujący

  • poprawa nawilżenia
  • ukojenie podrażnień
  • redukcja nadmiernego przetłuszczania się cery
  • poprawa kolorytu


Profesjonalny krem równoważący nawilżenie i redukcję objawów nadmiernego przetłuszczania się cery. Zastosowane w kremie składniki aktywne łagodzą podrażnienia, nawilżają, wygładzają skórę, aktywnie przeciwdziałają powstawaniu niedoskonałości oraz poprawiają koloryt. Doskonały także jako uzupełnienie kuracji przeciwtrądzikowych w celu ukojenia podrażnień i redukcji przesuszenia.
Wskazania:
Cera mieszana i przetłuszczająca się, także wrażliwa, delikatna, skłonna do podrażnień, wymagająca ukojenia, nawilżenia i seboregulacji.

Instrukcja stosowania krok po kroku :

  • Wieczorną pielęgnację rozpoczynamy od demakijażu. Oczyść cerę przed kolejnym etapem
  • Następnie nałóż na skórę twarzy pierwszy produkt Bio-esencję naprawczą Pure care
  • Ten etap poprawia skuteczności kosmetyków,które w kolejnych etapach będziemy aplikować na twarz 
  • Uwaga! Możemy odczuwać lekkie mrowienie skóry,więc nie przejmujcie się tym to naturalny proces,który po chwili ustąpi
  • Zanim produkt (bio-esencja)całkowicie się wchłonie w naszą skórę,zastosujmy krem z kwasem pirogronowym,azaleinowym i salicylowym w jednym.Jest to drugi etap nieco silniejszy
  • Dla osób ,które stosowały już kwasy reakcja skóry powinna być naturalna
  • Krem szybko się wchłania,więc już po 30 min możemy spokojnie położyć się do łóżka
  • Rano po umyciu twarzy wodą możemy przejść do trzeciego etapu 
  • Trzeci etap czyli połączenie bio-esencji z kojącym kremem matującym
  • Na umyta wcześniej twarz nakładamy bio-esencje i po chwili nakładamy krem matujący 
  • Krem matujący to też dobra baza pod makijaż
  • Efekty stosowania tej pielęgnacji dzień po dniu zauważalne są już po okresie miesiąca.
Jest to jedyna pielęgnacja,którą stosowałam dzień po dniu. Jak najbardziej mi się sprawdziła i zauważyłam pozytywne efekty jej stosowania. Przede wszystkim blizny po przebarwieniach lekko zbladły a niektóre z nich( te najmniejsze) zniknęły zupełnie. Szczerze bałam się stosować krem z kwasami,mimo że z Bandi stosowałam już krem z kwasem z migdału. Efekt był również doskonały. Ale jednak krem zawiera kwasy i obawa,że krem wysuszy moją skórę. Trochę mnie przeraziła. Nie musicie się tego obawiać. Stosując cały zestaw tych trzech produktów razem, zapewnił mi dobre nawilżenia skóry przez cały ten czas. !!!!Pamiętajcie,żeby za każdym razem stosować ochronę UV przed wyjściem z domu. 

Stosujecie u siebie produkty Bandi? Znacie,lubicie ? Jaki typ cery macie? 
#bandipoleca #mojebandi

Komentarze

  1. Miałam kiedyś krem Bandi i byłam z niego zadowolona w 100%, teraz chyba czas na kwasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy. Dobrze natomiast, że mimo tego, że zawierają kwasy, to nie wysuszają skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kosmetykami tej marki spotykam się w sieci bardzo często, lecz nie miałam okazji jeszcze poznać ich osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miał jeszcze okazji poznać produktów tej marki . z miłą chęcią jednak przetestowałabym krem z kwasem mege on mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tej marki. Kosmetyki wydają się być dobre, chętnie kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Lubię właśnie całe linie kosmetyczne, bo wydaje mi się, że wtedy o wiele bardziej kompleksowo mogę zająć się problemami mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  7. O Bandi jeszcze nigdy nie słyszałam :D Zaciekawiły mnie te produkty i to bardzo :) Szczególnie kojący krem matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bio esencja brzmi to ciekawie. Tego typu kosmetyki lubię stosować latem kiedy rzadko noszę makijaż

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki razem bardzo fajnie się łącza. Nie znam ich, ale są kuszące jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki. Ja mam cerę mieszaną i mam lekkie blizny po trądziku więc kwasy mogłyby mieć u mnie zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś bardzo ta firma była popularna, nawet moja mama używała ich pielęgnacji, jednak teraz mam wrażenie że mało się o niej mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków ani ich marki. Ciekawie czytało się informacji na temat tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale kolekcja! Nie używałam jeszcze nic tej marki. Ale słyszałam, że mają bardzo dobre kosmetyki wybielające.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie duża kolekcja, nie miałam jednak z nimi styczności :( Jednak jakoś mnie nie kuszą💕

    OdpowiedzUsuń
  15. O tej marce jeszcze nigdy nie słyszałam, również jeszcze nie miałam z nią styczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę kojarzymy, jednak te produkty widzimy po raz pierwszy :) wydają się ciekawe i z chęcią byśmy je przetestowały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty