Floslek-zadbaj o skórę wokół oczu

Nasz skóra wokół oczu jest bardzo delikatna ,więc szybko tworzą się pod nimi zmarszczki. Jednym z powodów pojawiania się zmarszczki wokół oczu jest brak odpowiedniego nawilżenia tych okolic. 
Przedstawione na zdjęciu produkty idealnie sprawdzą się w odpowiednim nawilżeniu i załagodzeniu ewentualnych podrażnień. Obecnie stosuje serum do powiek i pod oczy ze świetlikiem z kofeiną. Już na początku spodobał mi się chłodzący rollon. Dzięki niemu zapewniamy odpowiednie pobudzenie krążenia wokół oczu i szybszą aplikacje produktu.Świetnie sprawdza się dla osób z "workami"pod oczami i nie tylko.Trzema równie ciekawymi propozycjami produktów dla naszej skóry wokół oczu są żele ze świetlikiem.

1. Żel pod oczy ze świetlikiem i peonia idealny do bardzo suchej skóry, która wymaga uelastycznienia i ujędrnienia. Żel zawiera w składzie również aloes, który odpowiada za odpowiednie nawodnienie skóry wokół oczu 🙂
2. Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i borówka czarna. Krem doskonały do bardzo zmęczonej skóry, zaczerwienionej, z tendencją do pieczenia i podrażnień. Żel chłodzi i pozwala natychmiastowo nawilżyć i ukoić skórę. Zawiera w w składzie również kwas hialuronowy.
3. Żel do powiek ze świetlikiem i ogórkiem. Żel typowo do skóry o nierównym kolorycie. Pozwala pozbyć się cieni pod oczami, niweluje worki i opuchnięcia, do tego rozjaśnia, regeneruje i mocno odżywia.
Żele pod oczy i serum to nowości marki Floslek. Są to produkty wegańskie.




Znacie firmę @floslek? Który produkt wybrałabyś dla siebie? 

Komentarze

  1. Bardzo fajne kosmetyki. A wiesz może czy oprócz tego, że są wegańskie, to czy są też cruelty free?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki :) Pielęgnacja skóry pod oczami to mój priorytet :) Z chęcią bym wypróbowała te produkty :) I jeszcze dodatkowo są wegańskie - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą serię kosmetyków u mnie się ona super sprawdziła jest na prawdę warta posiadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą firmę. Od lat stosuję ich kosmetyki, z resztą nie tylko ja bo i moja mama i babcia również.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum z kofeiną brzmi interesująco. jestem bardzo ciekaw jego działania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedę je testować i muszę przyznać że nie mogę się doczekać skóra pod oczami to najbardziej dla mnie problematyczny obszar

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel do powiek bardzo mnie zainteresował. Jakos nie znam teglj marki. Szkoda że nie mialam ich u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znałam wcześniej tych kosmetyków, ale małą wagę przykuwam do produktów wokół oczu więc muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Firmę znam, ale ich żeli pod oczy nie miałam. Aktualnie używam kawowy koktajl pod oczy i bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam wcześniej żadnego z prezentowanych kosmetyków. O skórę pod oczami jednak dbam i uważam to za priorytet. Aktualnie moim ulubieńcem jest krem od Caudalie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty