Elizavecca Milky Piggy 24 Gold Kangsi Pack to wyrównująca koloryt skóry maseczka zawierająca 24K złoto



Elizavecca Milky Piggy 24 Gold Kangsi Pack to wyrównująca koloryt skóry maseczka zawierająca 24K złoto. Zawiera m.in. ekstrakty z jagód, zielonych ziół i hydrolizowany kolagen, które wygładzają i rozjaśniają skórę. Dzięki zawartości propolisu, który zawiera witaminy A, B1, B2, B3, C, maseczka odżywia skórę, działa antybakteryjnie oraz zapewnia optymalny poziom nawilżenia.

Uwaga! Maseczka pod wpływem kontaktu z powietrzem zmienia kolor na biały.

Główne składniki:
– Puder z 24 karatowego złota: działa antybakteryjnie.
– Ekstrakty z owoców jagodowych: bogate źródło przeciwutleniaczy, poprawiają kondycję skóry, niwelują piegi oraz przebarwienia, dzięki czemu Twoja cera zyska równy koloryt.
– Kolagen: nawilża, uelastycznia skórę.

Sposób użycia: Nałóż odpowiednią ilość maski na twarz i pozostaw na 15-20 minut. Gdy maseczka zmieni kolor na biały spłucz ją letnią wodą.






Komentarze

  1. Ciekawy produkt wygląda jak spora dawka złota na twarz ;) Chętnie wypróbuję na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie! Chętnie bym ją wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na opakowanie, to nie powiedziałabym, że to maseczka do twarzy, tylko coś dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jaki rewelacyjne opakowanie, co do kosmetyku to pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opakowanie, jednak słyszałam o tej maseczce wiele negatywnych opinii, ludzie pisali że nic na skórze nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie mega mnie urzekło :) Ogólnie o jeszcze nie słyszałam o tej maseczce :) Wygląda i prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z nią wcześniej, ale uwielbiam wszelkie maseczki. Myślę, że będę ją miała na uwadze i zobaczę jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marka ma cudowne kosmetyki. Mają tak słodkie i piękne opakowania, że od razu mam ochotę po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor kosmetyku wygląda bardzo ciekawie. Z odrobinkami złota z checie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kolor. Wygląda jakby ktoś dał do tubki rozpuszczony ser albo żółtko. Coś czuję, ze musiałabym jednak schować kosmetyk przed córką - kocha świnki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę! Muszę mieć choć jeden produkt tej marki! Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie przekonałam się do tej maski. Chyba opakowanie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne opakowanie, bardzo mi się spodobało! Chętnie bym przetestowała, jak złoto działa na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  14. O jej jakie przecudowne opakowanie ma ta maseczka, ciekawa jestem jej działania na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tę markę, ale mam inną maskę. Chętnie poznam kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty