Paczka od merzspezial

Paczka nowości @merzspezialpl 😍. 🌺𝐶𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑚𝑜𝑢𝑠𝑠𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑎𝑔𝑒𝑛, który daje natychmiastowy efekt liftingu oraz nawilżenia skóry, a także zmniejsza widoczność zmarszczek.
🌺𝐶𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑚𝑜𝑢𝑠𝑠𝑒 ℎ𝑦𝑙𝑎𝑢𝑟𝑜𝑛, który daje poczucie nawilżonej skóry, stymuluje produkcję kwasu hialuronowego oraz odmładza skórę.
🌺𝑀𝑒𝑟𝑧 𝑆𝑝𝑒𝑧𝑖𝑎𝑙 𝐷𝑟𝑎𝑔𝑒𝑒𝑠
- promienna skóra o zdrowym wyglądzie
- gęste, lśniące włosy
- piękne mocne paznokcie
...............................................................
Jestem bardzo ciekawa jak te produkty się sprawdzą. Tabletki kiedyś zażywałam i bardzo dobrze się u mnie sprawdziły,więc cieszę się,że mam okazje znowu je wypróbować. Firme kojarzyłam do niedawna tylko z tabletkami na włosy,paznokcie i skórę. Na rynku pojawiła się nowość w postaci kremowych pianek do pielęgnacji skóry twarzy. Ja zabieram się za testowanie,a was zapraszam do śledzenia mojego profilu i oczekujcie recenzji w niedługim czasie!

Komentarze

  1. W takim razie czekam na recenzję, bo tych kosmetyków jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebawem będę testować te nowości, kremy mnie bardzo interesują przez formę pianki. nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawe recenzji kosmetyków, bo z witaminami już się spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na recenzję jak się sprawdziły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie nie używam kremów na zmarszczki bo takich jeszcze nie mam :D Czekam na recenzję tych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, dlatego z niecierpliwością czekam na Twoja recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jak tabletki ci pomogły. Z chęcią dowiem się czy te kosmetyki są tak samo idealne

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych kosmetykach 🙈 także tym bardziej czekam na recenzję tych kosmetyków ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na opinię. Nie znam tych kosmetyków ale jestem mega ciekawa czy są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam suplementy tej marki dość długo, ale nie widziałam po nich poprawy niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwykle kojarzyłam tę markę z suplementami diety, a tu taka odmiana. Super, bo będą te kosmetyki dopełniać suplementacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś bardzo długo łykałam ich tabletki i naprawdę widziałam poprawę. Chętnie bym do nich wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie i jestem bardzo ciekawa ich produktów. Na pewno będę chciała bliżej je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję, słyszałam o tej firmie, ale nie używałam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie miałam okazji poznać produktów tej firmy. Znam firmę tylko ze słyszenia. Czekam na opinie o tych produktach .

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę te kosmetyki :) ciekawie się zapowiada! Super; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty