Kosmetyki do pielęgnacji dłoni. @nc_nails_company

Piękne,zdrowe paznokcie nie mogą się obejść bez podstawowej pielęgnacji dłoń. Krem do rąk,oliwka do skórek z @nc_nails_company w przepięknych różowych błyszczących opakowaniach.Krem do rąk bogaty w składniki aktywne, który regeneruje, nawilża i działa odżywczo na skórę. Niweluje uczucie szorstkości, zapewniając dłoniom jedwabistą miękkość. Dodatkowo zapobiega przesuszaniu skóry.
Szybko się wchłania, przynosząc natychmiastowe uczucie komfortu. Krem dzięki masłu SHEA doskonale nawilża i natłuszcza skórę dłoni, chroniąc ją przed wpływem szkodliwych warunków środowiska. Poza tym przywraca sprężystość skóry i działa przeciwzapalnie, łagodząc podrażnienia.
Oliwka do skórek -wyjątkowa formuła na bazie naturalnych olejów słonecznikowego i jojoba z dodatkiem witaminy E. Ta perfumowana oliwka stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci.
Kombinacja olei skutecznie natłuszcza, regeneruje i nawilża skórki wokół paznokci, a także zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu płytki paznokcia.
Ps: Nie mogłam powstrzymać się przed zakupem balsamu do ciała z tej linii. Zapach jest cudowny!❤️
Zawiera olejek winogronowy i witaminę E.Balsam działa przeciwzapalnie, kojąc podrażnienia i chroni skórę przed wolnymi rodnikami.
Dla wszystkich produktów jestem na TAK! 💋❤️
Linia produktów NC GIRL (balsam, krem, oliwka oraz parafina na zimno) nawiązuje do zapachu Miss Dior Cherie.

Znacie ich produkty? Macie jakiegoś ulubieńca? 

Komentarze

  1. Ja mam ogromny problem z paznokciami. Suche skórki też nie poprawiają sytuacji. I niestety, problem polega na tym, że różne kosmetyki mnie uczulają a dotego paznokcie pękają wzdłuż płytki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej marki nie znam, choć jest szansa, że wypróbuję, lubię jak dłonie są zadbane, a dodatkowo ładny zapach kosmetyków tylko bardziej sprawia, że jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę markę, ale głównie używam lakierów do paznokci. Miałam także produkty spa i byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty tej marki. Kosmetyków do pielęgnacji nie miałam jeszcze okazji stosować jeśli chodzi o produkty pełnowymiarowe. Znam je jedynie z próbek - pachną genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kosmetyczka używa tej marki, te kremy mają tak piękne zapachy. Chyba pomyślę, czy nie kupić jej sobie również do domu ;()

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka zupełnie mi nie znana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co mycie rąk muszę używać potem kremu do rąk, bo mam suche dłonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja czasem narzekam, ze nie dbam systematycznie o dłonie. A one potem mi odpłacają suchą skórą czy pękaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię perfumowane kosmetyki od NC Nails Company. Też mam taki zestaw, tylko inny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu kto nie kocha walentynek. Ja tak. Myślę, ze takie cudeńka chciała dostać na taki dzien.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale słyszałam, że kremy mają piękne zapachy. Może się skuszę na te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ich lakiery, bazy i topy, a kosmetykach nie słyszałam nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowalam jeszcze tych kosmetyków. Prezentują się pięknie i byłyby świetnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery tej firmy. Mają cudowne kolory i wspaniałą jakość. W końcu muszę poznać także ich kosmetyki pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiamy produkty od NC! Mamy próbki tych balsamów i jeden pełnowymiarowy :) w dodatku mnóstwo lakierów hybrydowych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marki nie znam, ładnie się prezentują, a że uwielbiam balsamy do na pewno znajdą się u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Marka jest mi nieznajoma, ale jeśli chodzi o pielęgnacji dłoni to mam na jej punkcie prawdziwą obsesję :D Z chęcią bym te produkty wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam hybrydy od tej marki, i przyznam że były całkiem fajne, dlatego chętnie bym wypróbowała tych kosmetyków do pielęgnacji ♥️

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię lakiery hybrydowe tej marki. Co do kosmetyków do pielęgnacji to stosowałam tylko krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam lakiery od NC Nails. Są dla mnie niezawodne. Ciekawa jestem jak sprawdzają się ich kosmetyki do pielęgnacji. Nigdy ich nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty