Camolin -naturalne kosmetyki o niespotykanych zapachach


Myślę,że nie tylko dzieci pokochają słodki truskawkowy płyn do mycia rąk @camolin_blizej_natury ❤️
Moja córka jest zakochana w tym zapachu. Jej małe rączki po użyciu naturalnego mydełka są pachnące,czyste i nie powodują podrażnień nawet u niej. Wiktoria ma AZS.
Jakie zapachy mydeł,żeli do rąk najbardziej lubicie? ❤️

Wanna,prysznic?🛀🚿Nie ważne🧖!Naturalne żele pod prysznic @camolin_blizej_natury dbają o nasz relaks i naszą higienę za każdym razem. Nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, a ich receptura oparta jest na naturalnych wyciągach i ekstraktach z roślin oraz ziół między innymi: ziele rozmarynu, ziele tymianku, korzeniu lubczyka, kwiatu lipy i liści mięty. Kosmetyki Camolin czerpią inspiracje z polskiej natury, bogactwa jej urodzaju i zapachów. To sentyment do wspomnień zamknięty w butelce.

Komentarze

  1. Jestem ciekawa zapachu ! Produkt wygląda zachęcająco <3
    stay-possitive.blogspot.com
    Próbuję swoich sił na yt, będzie mi miło jeśli zajrzysz i coś po sobie zostawisz
    https://youtu.be/k3yDlVK7H9k

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te kosmetyki. Co prawda do rąk wybrałam mydło rabarbarowe, ale pachniało cudownie, jak prawdziwy rabarbar z ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalne kosmetyki coraz bardziej lubię i ich liczba się u mnie zwiększa. Tej marki jeszcze nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście nie spotkałam się jeszcze z takim połączeniem zapachowym. Może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachowe płyny; zwłaszcza o cudownych owocowych nutach to must have codziennej pielęgnacji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już gdzieś słyszałam o tej serii, mnie bardzo przyciąga do siebie obietnicą, że ten zapach nie jest sztuczny. Na pewno na coś się skuszę o zapachu truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta Twoja córeczka. Zresztą już Ci to pisałam na ig. Kosmetyki znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych kosmetyków, ale poziomkowy zapach bym przygarnęła. Muszę się rozejrzeć i kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zapoznam się z tymi kosmetykami :) lubię takie naturalne składniki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam sporo o kosmetykach tej marki, jednak jeszcze nie pojawiła się w moim domu. Możliwe, że niebawem się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalne kosmetyki są teraz w cenie, sama czasami stosuje choć nie wszystkie mogę. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaką masz śliczną córeczkę, chyba pierwszy raz widzę ją u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię naturalne kosmetyki, i jestem ciekawa tego zapachu! A córeczkę masz piękną!

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz więcej naturalnych kosmetyków w mojej łazience. Jednak tych nie miałam, ale te zapachy kuszą by je kupić. Moje dziewczynki zapewne polubiłby ten płyn do mycia rąk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków, ale jeżeli faktycznie są naturalne, to na pewno wkrótce je poznam. Takie perełki koniecznie muszą się u mnie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chmiel, rozmaryn... Brzmią kusząco! Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach. Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają zachęcająca, ciekawa jestem zapachu.Muszę się rozejrzeć za nimi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczną masz córkę :)
    Co do kosmetyków to uwielbiam pięknie pachnące naturalne produkty :) Chmiel, rozmaryn, truskawki - to muszą być cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać że córka zadowolona z tego płynu 😍 jednak nie wiem czy dwa pozostałe by mi przypadły go gustu..

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tych kosmetykach. Muszę koniecznie sama przekonać się jak pachną, bo lubię takie aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwracam ogromną uwagę na skład kosmetyków, które używam. Jestem ciekawa, czy faktycznie są naturalne i tak dobre jak mówisz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty