Biobaza-naturalne kosmetyki,które cieszą.


To już nie pierwszy raz z tymi kosmetykami. Niektóre z nich już testowałam i postanowiłam je zamówić ponownie,a niektóre z nich są dla mnie nowością. 💋SILKY COMFORT ANTYPERSPIRANT DEO ROLL ON o pojemności 50 ml, zawiera naturalne składniki, nie zawiera aluminium, alkoholu i sztucznych substancji zapachowych.
💋BODY & HAIR 3 IN 1 - ŻEL POD PRYSZNIC Z ROZMARYNEM I WERBENĄ o pojemności 400ML
Żel, który zawiera rozmarynowy olejek i ekstrakt z werbeny.
💋Mleczko do ciała z luksusowym kompleksem witaminy E, natychmiast wygładza i regeneruje skórę, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie. Odżywcze masło shea poprawia wygląd skóry, olejek geraniowy działa antybakteryjnie. Dzięki ekstraktowi z dzikiej róży i olejkowi z drzewa różanego skóra pozostaje przyjemnie pachnąca.
Innowacyjna, naturalna formuła z witaminą E i luksusowymi olejkami o zbawiennym działaniu: migdałowym, arganowym, jojoba, z pestek winogron i oliwki. Chroni, odbudowuje i odżywia skórę.
💋Żel do mycia rąk. Pięknie pachnie i dobrze myje dłonie.
💋Pasta do zębów z dodatkiem węgla aktywnego. Bez fluoru, parabenów i barwników. Jest bardzo mocna,ale skuteczna.
Który z kosmetyków przetestowałabyś Ty⁉️ ‼️
Z kodem BIOBAZA50 macie 50% rabatu na kosmetyki zarówno damskie, jak i męskie ❤️Produkty mają super skład, są bezpiecznie dla naszej skóry oraz środowiska.

Komentarze

  1. Mnie najbardziej interesują wszelkie żele do mycia. Z samą marką jeszcze nie miałam okazji się spotkać

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie mleczko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zaciekawił mnie antyperspirant, bo sporo czasu musze szukać naprawdę działającego i wolnego m.in. od aluminium kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej marce kosmetycznej pierwsze słyszę :) Chyba najbardziej zaciekawił mnie żel pod prysznic rozmarynem i werbeną :) Musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! i z takim rabatem mogę przetestować bo nawet jak mnie uczuli któryś kosmetyk, bez bólu go oddam mamie lub siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestowałabym naturalny antyperspirant. Rabat 50%, to się nazywa dobry rabat. Można zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No powiem tak bardzo ciekawe produkty wyglądają mega luksusowo. Mam mega ochotę by poznać je wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałyśmy wcześniej tej marki:) wydaje się super! Naturalne kosmetyki zawsze cieszą 😇

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbowałabym taki naturalny dezodoranty bez aluminium. Jestem ciekawa także zapachu żelu pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Część z tych produktów mam w swoim domu i dopiero się z nimi poznaję. Uwielbiam szampon z peelingiem, którego u Ciebie nie widzę i kulkę pod pachy widoczną na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O marce nie słyszałam, pięknie się prezentują i kuszą samym wyglądem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No taki rabacik aż kusi, żeby w końcu je wypróbować u siebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszacy zestaw kosmetyków. Żel pod prysznic jest bardzo ciekawy, z chęcią poznam go bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki tej marki, a szczególnie do gustu przypadła mi ich woda micelarna i pasta do zębów z szałwią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie mleczko do ciała to z chęcią bym kupiła, ciekawe jaki jest 🙈

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przekonują mnie te produkty, zresztą mam taki spory zapas że nie potrzebuje nic nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością wypróbowałabym wszystkie te produkty, a w szczególności mleczko do ciała. Wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty