Odżywka do włosów z olejkiem konopnym i wyciągiem z aloesu.



Dzisiaj przychodzę z obiecaną przeze mnie prezentacją konopnej odżywki do włosów z olejkiem konopnym i wyciągiem z aloesu. Zawierającym olejek z drzewa sandałowego i olejek arganowym. Odżywkę jak i inne kosmetyki zakupicie bezpośrednio przez stronę internetową https://luuz.pl/ jak i stacjonarnie w Warszawie w centrum handlowym "Szembeka". Skład i w przypadku tej odzywki jest na prawdę rewelacyjny bo oprócz zawartych olejków z konopi,arganu,drzewa sandałowego i wyciągu z aloesu zawiera cetearyl alcohol. Nie należy się go bać broń boże. Należy on do rodziny emolientów, które nadają włosom elastyczności oraz pożądanej miękkości. Substancja ta tworzy na powierzchni włosów ochronny,cienki film, który zapobiega nadmiernemu wysuszaniu. Odżywka nadaje się dla każdego rodzaju włosów, nawet dla tych wrażliwych. Nie powoduje uczulenia, łupieżu,suchości skóry głowy. Ma właściwości silnie regeneracyjne, regulują wydzielanie sebum i skutecznie ograniczają łojotok. Konsystencja odzywki jest gęsta i z łatwością nakłada się ją na włosy. Ja nakładam od polowy włosów z "naciskiem" na końcówki włosów,które są przesuszone.  Stosuje ją razem z szamponem z konopi (mango-mandarynka ) o którym wspomniałam w ostatniej recenzji.










Jesteście ciekawi jak oba produkty sprawdziły się razem ? 

Efekt stosowania obu produktów mnie zadowolił. Oba produkty stosowałam co trzeci dzień w okresie 2 tygodni. Włosy były świeże, pachnące i bez problemu jest rozczesywałam. Często mam problem , że włosy po stosowanych produktach mi się plączą i łamią. Końcówki włosów z widocznym nawilżeniem i właśnie o to mi chodziło. Jeśli chodzi o utrzymanie się zapachu na włosach tak,ale tylko przez jeden-dwa dni. Wystarczająco długo ,skoro trzeciego dnia i tak myje włosy. Mogę się pokusić o stwierdzenie , że szampon można stosować codziennie.

Jestem ciekawa jak inne produkty sprawdzą się u mnie. Mam nadzieję,że wkrótce się o tym przekonam💓

                                                     
Ciekawostka :
Pielęgnacja włosów za pomocą preparatów z konopi sprawdza się także w terapii wspomagającej poważniejszych problemów dermatologicznych. Ekstrakt z konopi działa przeciwzapalnie, przeciwalergicznie i bakteriostatycznie, poza tym nie narusza równowagi hydrolipidowej skóry i wzmacnia jej naturalne mechanizmy obronne. Dlatego szampony oraz odżywki na bazie konopi rekomendowane są do leczenia wspomagającego w przypadku nadmiernego wypadania włosów, atopii, alergii, łojotokowego czy atopowego zapalenia skóry głowy oraz łupieżu. Łagodzą one świąd i złuszczanie się naskórka, poprawiają kondycję nadmiernie suchych i łamliwych włosów, przyspieszają gojenie


Odsyłam Was na profile luzmedic:



Komentarze

  1. Super 🤗 skład super, więc napewno i ja się skuszę. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze ciekawiły mnie produkty z uzyciem konopi. Mam nadzieje,że jeszcze nie jedna recenzje przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo skład, bardzo zwracam na takie rzeczy uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny skład, jestem ciekawa czy do grubych włosów też się nada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze nie plącze włosów. Pierwszy raz widzę te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że powinnam wypróbować te produkty skoro regulują łojotok. Poza tym pięknie się prezentują, A ja lubię ładny design kosmetyków ;)
    Pozdrawiam kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wszystkie kosmetyki z olejem konopnym się u mnie sprawdzają, ale mimo wszystko ten duecik mnie zaciekawił :) Przy okazji może wypróbuję na sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych produktów jeszcze nie znam. Kosmetyki z konopi lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię testować kosmetyki do włosów, a ostatnio zmagam się z wypadaniem, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka z aloesem to coś dla mnie. Będę musiała sama ją przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam problem ze suchymi włosami, szukam takich kosmetyków aby zapokoily moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta odżywka, mogła bym ją poznać razem z szamponem. Lubię takie zestawy

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny fajny produkt tej marki. Że też ja jej wcześniej nie znałam. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki konopne są ostatnio bardzo popularne. Jestem ciekawe czy moje włosy polubiłyby się z tymi produktami. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką odżywkę z chęcią bym przetestowała. Ciekawi mnie bardzo ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem ciekawa tej odżywki. Zapowiada się całkiem nieźle.Na pewno warto poznać kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty