Kosmetyki na bazie leczniczej konopi-szampon konopny(mango-mandarynka)



Coraz popularniejsze stają się kosmetyki na bazie leczniczej konopi. Z miłą chęcią przyjrzałam się im bliżej.Chcę poznać czy faktycznie mają magiczne działanie nie tylko na naszą duszę czy zdrowie fizycznie,ale czy zadbają o nasze włosy i skórę? W poszukiwaniu takich kosmetyków wybrałam się do pobliskiego sklepu "Luz medic"który specjalizuje się m.in w takich produktach. Znaleźć tam możemy :

  • Olejki CBD (olejki,kapsułki), 
  • Susz konopny(haszysz,susz), 
  • Pielęgnacja (włosy,skóra),
  • Art.Spożywcze (herbaty,kawy,ciasta itp.),
  • Liquidy (liquidy/aromaty,boostery/wzmacniacze CBD)
  • Akcesoria (e-papieros,młynki,waporyzatory itp.)
  • a także dział dla psów i kotów(tabletki CBD,olejki CBD)
Sklep posiada swoją stronę internetową, na której bez problemu możemy wszystko zamówić. Odsyłam was na ich stronę : http://tiny.cc/8kwyaz  ,abyście mogli sami się z tymi produktami zapoznać. 

Produktem, który w pierwszej kolejności mnie zainteresował był szampon konopny CBWEED
(mango-mandarynka). Jest to szampon przeznaczony dla osób z wrażliwą,delikatną skórą głowy, skłonną do podrażnień. Składniki szamponu cechują się naturalnością w swoim składzie. W składzie znajdziemy m.in ekstrakt z oleju koponi(CBD),aloes,mango i mandarynkę. Szampon zawiera Caprylyl/capryl glucoside naturalny detergent , który nie powoduje uczuleń.Mimo,że w składzie możemy znaleźć ALS,który ma działanie wysuszające to zawarte w szamponie olejki nawilżają skórę głowy. Produkt jest na prawdę dobry. Włosy są lekkie,błyszczące i się nie plączą. Konsystencja dosyć rzadka,ale przy tym nie wielka ilość szamponu wylana na dłoń wystarczyła,aby dobrze umyć włosy. Zapach jest obłędny. Mango to jedno z moich ulubionych owoców. Uwielbiam kosmetyki, które pachną właśnie nim. Nie zauważyłam u siebie podrażnień na skórze głowy, brak łupieżu/łuszczenia się skóry. 


Obecnie jestem w trakcie używania odżywki konopnej do włosów z olejkiem konopnym i wyciągiem z aloesu. Zawierającym olejek z drzewa sandałowego i olejek arganowy. W niedługim czasie przedstawię wam moje spostrzeżenia ze stosowanej odżywki oraz podsumuje jak oba produkty stosowane razem się u mnie sprawdziły. 


Ciekawostka o CBD ( co to jest ? ):
Kannabidiol – CBD – to związek chemiczny występujący w konopiach i w przeciwieństwie do swojego izomeru, THC, nie ma działania psychoaktywnego. Jest całkowicie bezpieczny, a dodatkowo naśladuje on pracę naturalnie występujących w naszym organizmie substancji o podobnym działaniu i strukturze chemicznej, które można znaleźć nie tylko w organizmie naszym, zwierząt, ale nawet w mleku matki!
Naturalny kannabinoid CBD działa w identyczny sposób jak ten wytwarzany przez nasz organizm, czyli endokannabinoid. Powoduje to łagodne i skuteczne stymulowanie funkcji naszego organizmu i rozmieszczonych w nim receptorów tj. CB1 i CB2. Receptory CB1 występują przede wszystkim na powierzchni neuronów ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego, a pobudzenie ich prowadzi do zahamowania oraz uwalniania wielu neuroprzekaźników, np. dopaminy, serotoniny. Natomiast receptory CB2 zlokalizowane są głównie na komórkach macierzystych, keratocytach oraz na powierzchni układu immunologicznego, śledzionie, migdałkach oraz na zakończeniach nerwów obwodowych. Wpływ na te receptory prowadzi nie tylko do zmniejszenia bólu, ale i łagodzenia objawów zapalenia.
CBD jest w Polsce substancją całkowicie legalną. Pozyskuję się ją z konopi siewnych (przemysłowych) w procesie ekstrakcji dwutlenkiem węgla.



Zapraszam do stałego śledzenia ich Instagrama i Facebooka 

Komentarze

  1. Szukam dobrego zestawu do swoich włosów to bardzo fajna propozycja, aloes zawsze wypada dobrze a takiego połączenia z olejem konopnym jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania mają świetne, a do tego jak one muszą pachnieć! Bardzo ciekawy wpis i juz nie mogę doczekać się Twojej opinii na temat tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecznicza konopia w pielęgnacji sprawdza się u mnie odkąd ją włączyłam! :)
    Kolejnym plusem szamponu jest dodatek aloesu. Mogłabym powiedzieć, że szampon bazuje na ulubionych składnikach.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo..te kosmetyki to jakaś totalna nowość jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! Mam nadzieje, że w niedlugim czasie przeczytam recenzje na temat odzywki ktora stosujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka kosmetyków na bazie konopii już przewinęło się przez moje ręce, i efekty były zadowalające. Chętnie odwiedzę stronę może znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że konopie zawierają w sobie coś więcej niż tylko substancje psychoaktywne. Dobrze, bo wiele z nas nadal ma z tym problem. Dzięki za ten tekst. Na pewno przetestuję również tego typu kosmetyki, bo moje włosy są nietknięte obecnie niczym poza head&shoulders xD

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe kosmetyki, nigdy o nich nie słyszałam ale dobrze wiedzieć, że polskie marki mają takie fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystałam wcześniej z kosmetyków na bazie konopi. Będę musiała je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W ostatnim czasie czytam duzo o konopi i wiem że często ludzie są zadowoleni z jej właściwości. Muszę sie przekonać na,, własnej skórze.,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra głowy jest wrażliwa, więc ten szampon byłby dla niej odpowiedni

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym zestawem. Będę musiała wypróbować te kosmetyki..

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam mango! Jestem bardzo ciekawa zapachu tego szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji jeszcze poznać tej firmy. Jestem ciekawa jak na ten szampon zareagowały by moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie stosowałam szamponu z ekstraktem konopi, ale zauważyłam, ż takich kosmetyków pojawia się coraz więcej. W końcu ktoś docenił właściwości tej rośliny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty