WIZAŻ LOREAL

Z cyklu "Testujemy nowości L'oreal" ! Są to kolejne produkty od marki l'oreal , które własnie przetestowałam i zgadzam się w 100% , że marka i ich produkty są na światowym poziomie. Szminka w płynie Rouge Signature nr.106 "I speak up"oczarowała mnie głębokim i wyrazistym odcieniem koloru różowego, który idealnie komponuje się z maja śniada cera . Matowa formuła pozwala zapomnieć nam o wysuszaniu ust czy pokreśleniu suchych skórek. Pomadka ma fajny aplikator w kształt serca , dzięki czemu aplikacja pomadki jest duza łatwiejsza niż przy standardowych aplikatorach. Jedna warstwa pomadki zapewni nam maksymalne pokrycie ust. Kolor na ustach utrzymuje się przez wiele godzin. Lash Serum to nowość i myślę, ze może okazać się hitem! Serum stosowane przez 2 tygodnie rano i wieczorem sprawił,że rzęsy są gęściejsze i optymalnie dłuższe. Aplikator ma bardzo ciekawy kształt . Plastikowe włoski aplikatora muskają każdą rzęsę , zapewniając jej dobre odżywienie i wzmocnienie. Co najważniejsze produkt mnie nie uczula z czym do tej pory z większością odzywek do rzęs miałam problem. Jestem na początku stosowania produkty, wiec jestem ciekawa jak później serum będzie się zachowywać. I najważniejsze pytanie czy po skończeniu kuracji rzęsy nie zaczną wypadek ani nie będą się kruszyć ? #klubrecenzentki #klubekspertek#mojekwc #kwc #wizazpl #wizaz#ofeminin #dzień #pielegnacja#dbamosiebie #relaks #nawilżenie #nowoscikosmetyczne #kosmetyki#kosmetykiwszechczasów #hit#klubekspertek #rossmannpolska #isana

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty