Zestaw Oriflame Swedish SPA od wizaż.pl

Cudowny relax i konkurencja dla azjatyckich kosmetyków. Swedish spa czyli odpoczynek dla naszego ciała i stanu umysłu na najwyższym poziomie od @oriflamepoland @wizazpl . Magicznie relaksujący zestaw :
-Masło do ciała Whipped Waves 
-Olejek do ciała Mirror Ocean
-Relaksujący olejek do kąpieli Tranquil Drops
-Solny peeling do ciała Salt Crystals 
-Złuszczające mydełko do masażu Smooth Rocks
Ja już testuje i się relaksuje. A ty masz chwilę na cudowny relaks z użyciem produktów Swedish spa ? Daj się ponieść chwili zapomnienia ! 


Oriflame, Swedish Spa, Mirror Ocean Body Oil (Olejek do ciała)



Magiczny eliksir piękna dla naszego ciała , kojący przyjemny lekki zapach otula nasze ciała i pobudza zmysły. Jego główną zaleta jest szybkość wchłaniania w skórę czego w większości takiego typu kosmetyką ciężko można uwierzyć. Olejek doskonale nawilża, rewitalizuje i pieści nasze ciało. Zawiera witaminę E, olejek canola oraz z migdałów,a także algi Alaria Esculenta. Estetyczne i eleganckie opakowanie to duży plus. Olejek sprawia, że nasza skóra jest delikatna w dotyku, nie powoduje żadnych podrażnień lecz je dodatkowo łagodzi.
Cudowny solny peeling do ciała, który skradł moje serce. Mój pierwszy raz z solnym peelingiem. Zawsze podchodziłam do takich peelingow z dystansem , głównie dlatego , ze bałam się podrażnień, wysuszenia skory czy tez podrażnienia. Ale to dzięki zawartym migdałom , czuje ze skora nie jest mocno zarysowana czy uszkodzona czego się bardzo bałam. Nie odczułam wysuszenia czy podrażnienia nawet w okolicach delikatnych. Skóra jest oczyszczona dogłębnie , elastyczna i pachnąca. Dla lepszego efektu stosuje po złuszczaniu naskórka masła do ciała z serii Swedish Spa. Idealnie się ze sobą komponują. Producent zaznaczył, że peeling nadaję się również dla osób które kochają się opalać i chcą ,aby opalenizna pozostała na dłużej. Ja nalezę do tych osób, dlatego tez bardzo cenie tą informacje. Same opakowanie jest poręczne ,eleganckie. Mam pewność, ze peeling nie wyschnie i w takim opakowaniu będzie świeży na dłużej. Pojemność idealnie starczy na wiele miesięcy.
Relaksujące chwile spędzone w wannie z użyciem olejku do kąpieli dały mi na chwile oderwać się od szarej rzeczywistości. Zapach bogaty w rożne aromaty pozwalające na pełny relaks. W olejku odnajdziemy kojące ekstrakty z canoli i migdałów oraz uspakajający nasze zmysły olejek lawendowy. Już nie wielka ilość produktu wystarczy na dokładnie umycie ciała. Skóra jest delikatna i gładka w dotyku. Skóra nie jest popękana ani podrażniona, wiec mam pewność ze jest bezpieczny i nie muszę używać dodatkowo balsamu łagodzącego.
Poręczne opakowanie i elegancki jego wygląd zapewnią naszej łazience piękny image.


Fajne dwustronne mydełko tzw. 2w1 . Z jednej strony służy do masażu i stymulacji krążenia zaś druga złuszcza i wygładzania skórę. W czasie masażu mydełko się fajnie pieni i wyłania z siebie przepiękny aromat wodno-kwiatowy. Dla kobiet borykających się z cellulitem jest to świetne rozwiązanie bo pobudza nasze krążenie i dodatkowo ujędrnia nasze ciało w przyjemny i nie bolesny sposób. Nasze ciało jest bardziej elastyczne,napięte , odświeżone i oczyszczone. Uwielbiam nim masować swoje stopy . Czuje się wtedy zrelaksowana i gotowa pójść spać.

PS:
Mimo,że nie do końca byłam przekonana co do Oriflame to cieszę się z możliwości jaka dał mi wizaz,pl na przetestowanie i zmianę swojego zdania o tej firmie. Jestem miło i mega pozytywnie zaskoczona. Myślę, ze to nie będzie ostatnia moja przygoda z ich kosmetykami. 







Komentarze

Popularne posty