Cudowna przesyłka od firmy Revers cosmetics



Otrzymana paczka od @reverscosmetics . Do przetestowania : ◾Show matte lip lacquer nr.10 ◾Ideal maty nr.15 ◾Solar gel+solar gel top coat nr.20 ! Produkty te i wiele innych do zakupu na stronie www.reverscosmetics.pl. 


Ah te ponętne ustaJestem na TAK! Moja usta dzięki niej są bardziej wyraziste i pełne. Mam uczucie lekkiego puszku na ustach dzięki temu są aksamitne i miękkie. Zapach rewelacja lekki ale przyjemny. Po nałożeniu dwóch warstw na usta mam pewność, ze zostanie na dłużnej i faktycznie tak jest. ZALETY: -trwałość -zapach -kolor -cena -miękkie i aksamitne usta WADY: -brak



Mam kolor typowo wakacyjny Mojito summer . Ma pędzelek 3D za co bardzo duży plus bo doskonale pokrywa płytkę paznokcia , nie marze się i dociera do całego paznokcia. Jest trwały . Lakier nosze na swoich paznokciach od ponad 2 tygodni i ani razu mi nie odprysł , nie starł się ani paznokieć się nie złamał. Myślę ze jest to doskonała alternatywa zastępcza dla lakierów hybrydowych bo oszczędzają nasz czas i pieniądze. Zalecam używanie lakieru wraz z Top coatem dla trwalszego efektu.

ZALETY:
-dobre krycie po drugiej nałożonej warstwie
-super kolory
-nie obryzguje
-świetna alternatywa zastępcza dla lakierów hybrydowych
-jest trwały-oszczędność czasu
WADY:
-nie można go nakładać przy wysokich temperaturach bo nie chce zaschnąć i lakier robi się gumowaty.

Zdecydowanie na tak.- IDEAL MATT nr.15
Dobre krycie ,ale bez dodatkowego korektora się nie obejdzie. Doskonała formuła , dobrze rozprowadza się po skórze twarzy, przyjemnie pachnie . Wielki plus za ochronę przeciw promienia UV. Zdaje egzamin na 4+. Skóra jest jedwabista w dotyku. Dobrze się wchłania i nie pozostawia smug na twarzy. W wysokiej temperaturze radzi sobie dobrze, nie ścieka . Nie mam problemu ze zmywaniem fluidu. ZALETY: -krycie -super formuła -dobrze się rozprowadza -trwałość -ochrona UV WADY: -jedynie mogę się przyczepić ze nie wszystkie niedoskonałości potrafi pokryć .




Komentarze

Popularne posty