Kajaki dla dwojga - spełniamy swoje marzenia z "Chcę to przeżyć' etap I.

Z okazji dnia przyjaciela zaprosiłam moją przyjaciółkę z lat liceum na wspólny wypad za miasto na kajaki nad Zalew Zegrzyński. Był to jej pierwszy raz.  Przerażenie w jej oczach trwało dopóki nie odpłynęłyśmy od brzegu. Miałyśmy doskonała pogodę na pływanie na kajakach chwila relaxu , szum wody lekki wiaterek i nasza zwariowane towarzystwo to idealny plan na sobotę.  Ja uwielbiam spędzaniu czasu na kajakach, koleżanka zapewniła mnie ze dzięki mojemu zaproszeniu jej na taka formę wspólnego spędzania czasu połączona ze sportem , ze będzie już stałym bywalcem na kajakach.





Dziękujemy @chcetoprzezyc i @katalogmarzen  za umożliwienie nam czegoś szalonego a zarazem bezpiecznego ! #chcetoprzezyc . 

"Różnica między ludźmi, którzy realizują swoje marzenia, a całą resztą świata nie polega na zasobności portfela. Chodzi o to , że jedni całe życie czytają o dalekich lądach i śnią o przygodach, a inni pewnego dnia podnoszą wzrok znad książki,wstają z fotela i ruszają na spotkanie swoich marzeń."

Komentarze

Popularne posty